Przejdź do treści

udostępnij:

Emplocity publikuje wyniki za III kwartał 2022 roku

Spółka Emplocity, notowana na NewConnect, zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, po trzech kwartałach 2022 r. wypracowała 2,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza aż 65% wzrost wobec analogicznego okresu w ubiegłym roku. Za sam trzeci kwartał br. Spółka zaraportowała 1,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, co stanowi 33% wzrost rdr. Bardzo dobra sprzedaż w okresie lipiec-wrzesień br. przełożyła się na 239 tys. zł zysku netto (31% rdr.). Tym samym technologiczna spółka zrealizowała prognozy opublikowane w Dokumencie Informacyjnym.

- Koncentrujemy się na rozwoju kluczowych produktów oraz systematycznym zwiększaniu skali działalności. Nasza oferta automatyzowania procesów biznesowych w oparciu o autorską technologię konwersacyjnej sztucznej inteligencji jest dobrze przyjmowana przez kolejnych klientów, średnie i duże firmy usługowe, produkcyjne, instytucje edukacyjne oraz publiczne. – powiedział Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity SA – Prognozy finansowe przedstawione naszym akcjonariuszom i inwestorom realizujemy z pełnym sukcesem. Bardzo mnie cieszy, że wraz z rozwojem działalności i wzrostem przychodów jesteśmy w stanie wypracowywać odpowiednie marże, co przekłada się już na prawie ćwierć miliona złotych zysku netto po dziewięciu miesiącach tego roku. – dodaje Krzysztof Sobczak.

Po trzech kwartałach br. EBITDA Emplocity wyniósł 781 tys. zł względem prognozowanych 311 tys. zł (prognozę zrealizowano w 251%). EBITDA w samym trzecim kwartale 2022 r. osiągnął poziom 409 tys. zł względem 297 tys. zł z trzeciego kwartału roku poprzedniego (wzrost o 38% rdr). Narastająco na koniec trzeciego kwartału br. Emplocity miało prawie 1,1 mln zł przychodów z tytułu dotacji, względem prognozowanych 867 tys. zł (122% realizacji).

Nowe umowy i rozwój technologii

Na początku sierpnia br. Emplocity zintegrowało jeden ze swoich flagowych produktów, aplikację HireBot, z platformą eRectruiter - najczęściej wykorzystywanym w Polsce systemem do rekrutacji, z usług którego skorzystało już ponad 1600 firm z różnych branż. Dzięki tej integracji rekruterzy otrzymali wygodne i skuteczne narzędzie, pozwalające zaoszczędzić czas na powtarzalnych czynnościach w pozyskiwaniu kandydatów oraz ich selekcji i screeningu.

Pod koniec września br. Emplocity poinformowało o podpisaniu umowy z Uniwersytetem SWPS na opracowanie wirtualnego asystenta dla terapeutów. Rozwiązanie ułatwi indywidualizowanie prowadzonych zadań terapeutycznych oraz komunikację z pacjentami. W ramach umowy Emplocity opracowuje zespół funkcjonalności, pozwalających terapeutom na automatyczne tworzenie złożonych baz wiedzy dla poszczególnych pacjentów, monitorowanie postępów terapii oraz efektywną komunikację. Dzięki temu terapeuci uzyskają dostęp do zagregowanych informacji, ułatwiających prowadzenie zindywidualizowanych zadań terapeutycznych, co powinno wpłynąć na zwiększenie skuteczności terapii. To już kolejna współpraca Spółki z Uniwersytetem SWPS.

- W trzecim kwartale kontynuowaliśmy prace rozwojowe i implementacyjne dotyczące opracowania konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w średnich i dużych firmach. Wszystkie nasze nowe rozwiązania technologiczne, wyniki prac B+R są sukcesywnie wdrażane do Platformy Emplocity, tworząc z niej jeszcze bardziej elastyczne i uniwersalne rozwiązanie. – podkreśla Arkadiusz Talun, CTO oraz współzałożyciel Emplocity SA.

Na początku czwartego kwartału br. Emplocity podpisało umowę z Politechniką Śląską na stworzenie Chatbota Q&A, przeznaczonego dla studentów i pracowników uczelni. Konwersacyjne rozwiązanie od Spółki zapewni natychmiastowy i nieprzerwany dostęp (24/7) do wielu istotnych informacji i zagadnień dla wszystkich użytkowników, w tym osób niedowidzących.

Spółka tworzy innowacyjne rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. Emplocity wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze. Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in.: IntraBot - automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze, employer branding); HireBot – wspierający pracę rekruterów i automatyzujący proces rekrutacji; Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami; LexBot, który wspiera pracę prawników. Platforma Emplocity może być z powodzeniem wykorzystana do budowy innych specjalistycznych botów domenowych automatyzujących wybrane procesy.

20 października br., po przejściu z sukcesem procesu weryfikacji Spółki przez GPW, Emplocity zadebiutowało na rynku NewConnect.

O spółce Emplocity:

Emplocity powstało 2013 roku w Warszawie. Spółka zajmuje się zastosowaniem rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji i automatyzacji w biznesie. Emplocity  tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich rozwiązaniach Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego, wykorzystując zaawansowany algorytm, data science i uczenie maszynowe w celu zautomatyzowania procesów biznesowych.

Rozwiązanie Emplocity łączy funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który wchodzi w interakcję i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem oraz funkcjonalności platformy do automatyzacji procesów i wymiany wiedzy, która wykonuje określone działania w trybie 24/7, bez angażowania lub z minimalnym zaangażowaniem ludzkiego operatora.

Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są:

  • EmbloBot i HireBot - chatboty automatyzujące proces rekrutacji, selekcji i komunikacji z kandydatami,

 

  • IntraBot - chatbot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze),

 

  • Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami i potencjalnymi klientami (w obszarze produktowym, wymiany wiedzy i obsługi klienta).

Źródło: Spółka, #EMP

Zobacz także: Emperia Holding S.A. - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: