Przejdź do treści

udostępnij:

Bron.pl z sukcesem zakończyła ofertę publiczną akcji

Bron.pl, właściciel jednego z największych i najstarszych w Polsce sklepów internetowych, specjalizującego się w sprzedaży produktów strzeleckich i obronnych niewymagających zezwolenia, odzieży oraz akcesoriów survivalowych, zakończyła z sukcesem publiczną ofertę akcji, uzyskując ponad 1 mln PLN. Zebrane środki mają zostać przeznaczone na rozszerzenie oferty produktowej oraz rozwój sklepu internetowego. Zapisy na akcje były przyjmowane za pośrednictwem platformy CrowdConnect.pl, której właścicielem jest Dom Maklerski INC. Zgodnie z zapowiedziami Spółka rozpoczyna proces przygotowujący do debiutu na rynku NewConnect.

8 grudnia 2022 r. zakończona została publiczna emisja akcji Bron.pl S.A. Spółka pozyskała od inwestorów ponad 1 mln PLN, co jest kwotą ponad trzykrotnie przewyższającą minimalny próg dojścia emisji do skutku. Środki te mają zostać przeznaczone przede wszystkim na zwiększenie oferty produktowej, a część z nich także na rozwój sklepu internetowego pod kątem szybkości działania i UX oraz stworzenie nowej platformy integrującej obecne systemy.

- Cieszymy się, że pomimo niekorzystnej sytuacji rynkowej oraz zachowawczego nastawienia inwestorów, udało nam się doprowadzić emisję do skutku. W imieniu Spółki, chciałbym serdecznie podziękować osobom, które zaufały naszej firmie i zainwestowały swoje środki. Pomogą one nam w dalszym dynamicznym rozwoju oraz umacnianiu naszej pozycji na rynku – komentuje Jarosław Staniec, członek zarządu Bron.pl S.A.

Spółka zgodnie z zapowiedziami rozpoczyna proces przygotowujący do wprowadzenia akcji do alternatywnego systemu obrotu. Debiut Bron.pl S.A na rynku NewConnect planowany jest w drugiej połowie 2023 r.

- Z niecierpliwością czekamy na moment debiutu na NewConnect. Upublicznienie naszej Spółki ma na celu nie tylko zwiększenie jej transparentności i wiarygodności, ale także zwrócenie na siebie uwagi szerokiego grona inwestorów, w tym także zagranicznych. Liczymy, że przełoży się to na skokowy wzrost wyników generowanych przez Bron.pl i dalszą ekspansję zarówno na lokalnym rynku, jak i poza granicami naszego kraju – dodaje Jarosław Staniec.

O spółce Broń.pl:

Broń.pl to spółka specjalizująca się w sprzedaży produktów strzeleckich i obronnych nie wymagających zezwolenia oraz odzieży i akcesoriów survivalowych. Swoją działalność prowadzi głównie w oparciu o sklep e-commerce oraz internetową platformę sprzedaży hurtowej w modelu B2B, z czego generuje 90% przychodów. Oferuje ok. 20 000 produktów z różnych działów i kategorii, pochodzących od 411 światowych marek. Spółka ma 3 marki własne oraz jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce produktów 15 marek.

Kierownictwo spółki posiada ponad 20 letnie doświadczenie w tej branży. Spółka zaprasza także do swojego sklepu firmowego który ma 600 metrów kwadratowych powierzchni i jest jednym z największych tego typu sklepów w Europie. Sklep Broń.pl jest obecny na rynku od ponad 20 lat i zdobył przez te lata wiele cennych nagród i wyróżnień. Firma obecna jest także na największych platformach typu Marketplace takich jak: Allegro, Ceneo, OLX, Empik, Shopee.

Źródło: Spółka

udostępnij: