Przejdź do treści

udostępnij:

Petgram podsumowuje kampanię crowdinvestingową

Warszawski startup Petgram zakończył ofertę publiczną akcji prowadzoną w formie kampanii crowdinvestingowej na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC - CrowdConnect. Jak informuje spółka - oferta doszła do skutku. Firma podjęła decyzję o dokonaniu przydziału akcji tylko z transzy dużych inwestorów, w ramach której pozyskała około 1 mln zł.

Petgram to pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie, łączące w sobie aplikację społecznościową z lokalizatorem GPS dla psów i kotów. Do tej pory aplikacja zgromadziła wokół siebie blisko 28 tys. użytkowników z Polski i zagranicy. Podczas kampanii crowdinvestingowej spółki oferowanych było łącznie 448 tys. akcji serii B, po cenie 6,70 zł za jedną akcję. Kapitalizacja firmy przed emisją wyniosła 16 mln zł.

- Progiem dojścia emisji naszych akcji do skutku było zebranie ponad 999 tys. zł, co udało nam się osiągnąć. Zdecydowaliśmy się, aby przydzielić akcje z pierwszej transzy naszej oferty, która była skierowana do dużych inwestorów. Wierzymy, że dzięki ich wsparciu nadal będziemy się rozwijać i udoskonalać nasz produkt, który idealnie wpisuje się w trendy rozwijającego się ciągle rynku pet-tech. Dziękujemy również inwestorom za zaufanie, jakim nas obdarzyli - mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.

Środki finansowe pozyskane od dużych inwestorów startup zamierza przeznaczyć m.in. na dalszy rozwój swojej aplikacji. Firma chce wzbogacić ją o liczne nowe funkcjonalności takie jak np. monitoring zdrowia pupila, możliwość tworzenia postów i relacji wideo czy kalendarz zwierzaka.

- Aktualnie planujemy skupić się na zachęcaniu potencjalnych użytkowników do tego, aby wybierali naszą aplikację - wierząc, że może im ona pomóc w opiece nad zwierzętami. W tym celu będziemy prowadzić intensywne prace nad jej rozwojem. Zamierzamy wykorzystać innowacyjne rozwiązania technologiczne, aby doświadczenie korzystania z aplikacji było jednym z jej ważniejszych wyróżników na rynku. Nie wykluczamy też tego, że w przyszłości ponownie zwrócimy się o finansowanie, a tym samym wyjdziemy do inwestorów zewnętrznych z kolejną ofertą naszych akcji - podsumowuje Bartosz Kotliński, członek rady nadzorczej Petgram S.A.

Spółka Petgram S.A. w dalszym ciągu podtrzymuje plan debiutu na rynku NewConnect.

Z raportu opracowanego przez Global Market Insights wynika, że wartość rynku pet-tech w 2028 r. może sięgnąć nawet 20 mld USD. Na wzrost branży wpływa świadomość właścicieli dotycząca dobrego samopoczucia swoich zwierzaków i właściwej opieki nad nimi oraz intensywny postęp technologiczny.

O spółce Petgram:

Petgram to jedyna na polskim rynku sieć społecznościowa dedykowana właścicielom i miłośnikom zwierząt. Marka jako pierwsza na świecie połączyła innowacyjną obrożę wyposażoną w lokalizator GPS dla psów i kotów z nowoczesną aplikacją społecznościową. Daje to możliwość stworzenia konta dla swojego pupila, dzięki któremu użytkownicy mogą m.in. zadbać o jego bezpieczeństwo, wchodzić w interakcję z innymi użytkownikami oraz brać udział w konkursach czy ciekawych wyzwaniach. W planach Petgram jest opracowanie anglojęzycznej wersji aplikacji.

Źródło: Spółka

udostępnij: