Generał Jan Kempara pokieruje pracami giełdowego producenta trenażera strzeleckiego
Milisystem S.A., podmiot z branży obronności i strzelectwa, powołał nowego prezesa zarządu. Jest nim Jan Kempara, generał dywizji w stanie spoczynku z wieloletnim doświadczeniem wojskowym. Spółka konsekwentnie realizuje strategię związaną z zatrudnianiem osób z branży militarnej.
Jan Kempara dowodził m.in. 25 Dywizją Kawalerii Powietrznej w Tomaszowie Mazowieckim, przeformowaną później w Brygadę. Pracował w Sztabie Generalnym, gdzie koordynował pracami w obszarze sił specjalnych. Służył także w strukturach NATO jako Zastępca Dowódcy Międzynarodowego Korpusu NATO w Salonikach. Był uczestnikiem wielu misji międzynarodowych pod egidą ONZ (Półwysep Synaj – Egipt; Wzgórza Golan – Syria/Izrael; Namibia, Chorwacja, Korea Południowa)
Ukończył Wyższą Szkołę Oficerską Wojsk Zmechanizowanych we Wrocławiu oraz Akademię Wojskową w Brnie, Republice Czeskiej. Skończył również podyplomowe studia Dowódczo-Sztabowe w Stanach Zjednoczonych. Otrzymał liczne wyróżnienia, w tym wpisem do „Księgi Honorowej Ministra Obrony Narodowej”. Jest instruktorem spadochronowym i zasiada w Zarządzie Związku Spadochroniarzy Polskich.
Na stanowisku prezesa zastąpił Mariana Ślimaka, oficera i byłego operatora JW. Grom, który nadal będzie współpracował ze spółką.
Spółka w obecnym roku planuje rozwój komercjalizacji trenażera strzeleckiego TS Wisła, który jest jej flagowym produktem. W ubiegłym roku firma zintensyfikowała działania sprzedażowe co zaowocowało pierwszymi dużymi kontraktami Milisystem we współpracy z Klimawent i Port Arthur. Efektem wspólnych działań ma być innowacyjny produkt, który wpisuje się w potrzeby rynku strzelecko-szkoleniowego zarówno w sektorze obronnym, jak i cywilnym. Rozwiązanie nie ma odpowiednika na rynku światowym. Umożliwi ono zwiększenie realizmu szkolenia strzeleckiego oraz jego prowadzenie, nie tylko na strzelnicach krytych, ale i w terenie otwartym.
O spółce Milisystem:
Milisystem S.A. (wcześniej Intelligent Gaming Solutions S.A.) opiera swój model biznesowy na dostarczeniu zaawansowanego trenażera strzeleckiego Wisła, który skierowany jest zarówno do sektora militarnego, jak i cywilnego. Celem spółki jest sprzedaż produktu wybranym grupom docelowym oraz popularyzacja nauki strzelectwa w kraju oraz zagranicą.
Źródło: Spółka, #MLM