Simteract publikuje wyniki finansowe za IV kwartał 2022 roku
Krakowski gamedeweloper z kwartału na kwartał polepsza swoje wyniki finansowe, osiągając w Q4 2022r. ponad 2,3 mln przychodów ze sprzedaży i 373 tys. zł zysku netto. Simteract ciągle aktualizuje Train Life: A Railway Simulator - 9 marca pojawi się wersja Switch tytułu. Spółka pracuje też nad dwiema kolejnymi produkcjami.
Simteract nie zwalnia i z każdym okresem osiąga coraz lepsze wyniki - przychody ze sprzedaży wzrosły o 20% w porównaniu do Q4 2021. Spółka cały czas skupia się na ulepszeniu gry Train Life: A Railway Simulator, której wydawcą jest NACON. Tytuł jest już dostępny w pełnej wersji na PC i konsole PS4, PS5, Xbox One oraz Xbox S|X, a 9 marca będzie miała premiera na Nintendo Switch.
- Cieszę się, że z każdym raportem pokazujemy coraz lepsze wyniki. Ostatni rok był dla nas niezwykle intensywny - wydaliśmy pełną wersję Train Life na PC i konsole a także podpisaliśmy istotne umowy na dwie kolejne gry. Wypracowaliśmy rozpoznawalną pozycję w branży symulatorów, co pokazują nasze współprace z takimi wydawcami jak NACON czy Astragon - komentuje Marcin Jaśkiewicz, prezes Simteract.
Obecnie spółka skupia się na tworzeniu kolejnej gry, Taxi Life: A City Driving Simulator, której premiera przewidziana jest w tym roku. Gracze będą mogli wcielić się w rolę profesjonalnego kierowcy, który dąży do otwarcia własnej firmy transportu osobistego. Wydawcą produkcji, podobnie jak przy Train Life, jest francuski NACON. W zeszłym roku spółka ogłosiła także współpracę z niemieckim wydawcą - Astragon nad niezapowiedzianą jeszcze grą symulacyjną. Ponadto spółka pracuje nad kolejnym już projektem, roboczo nazwanym North Star.
O Simteract:
Simteract to spółka gamingowa z backgroundem softwarehouse’owym, od lutego 2021 notowana na NewConnect. Firma ma doświadczenie zarówno w branży gier wideo jak i w tworzeniu oprogramowania profesjonalnych symulatorów. Simteract jest autorem między innym Traffic AI - Inteligentnengo Systemu Ruchu Drogowego czy City Generator, który pozwala generować miasta w 3D na podstawie otwartych danych dostępnych w internecie.
Źródło: Spółka, #SMT
