Przejdź do treści

udostępnij:

Akcjonariusze Render Cube zatwierdzili uchwałę o dopuszczeniu i wprowadzeniu akcji na główny parkiet GPW

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Render Cube wyraziło zgodę na rozpoczęcie przez spółkę procesu ubiegania się o zmianę rynku notowań. O dopuszczeniu i wprowadzeniu akcji Render Cube do obrotu na rynku regulowanym zdecyduje Giełda Papierów Wartościowych. Przy okazji przenosin na główny parkiet łódzkie studio nie planuje emisji akcji. Obecnie Render Cube prowadzi zaawansowane prace nad prospektem. Złożenie dokumentu planowane jest na przełomie pierwszego oraz drugiego kwartału.

- Zmiana rynku notowań na główny parkiet Giełdy Papierów Wartościowych to kolejny krok w naszym rozwoju. Już w ubiegłym roku rozpoczęliśmy prace nad prospektem, a obecnie są one na zaawansowanym etapie. Bardzo liczymy, że debiut odbędzie się jeszcze w tym roku. Jesteśmy gotowi, aby dołączyć do grona największych spółek publicznych. To konsekwencja naszego dynamicznego rozwoju, przez co staliśmy się dużą i stabilną spółką. Obecność na głównym parkiecie pozytywnie wpłynie na rozpoznawalność Render Cube. Mamy bardzo ambitne plany na przyszłość. Obecnie skupiamy się na trybie kooperacji do Medieval Dynasty, a następnie rozpoczniemy prace pre-koncepcyjne nad nowym tytułem. - komentuje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube SA.

W ubiegłym tygodniu łódzkie studio zaprezentowało wyniki finansowe za IV kwartał 2022 r. W omawianym okresie spółka osiągnęła 6,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, co stanowiło wzrost o 37,5 proc. rdr. EBITDA oraz zysk netto wyniosły odpowiednio 5,7 mln zł (wzrost o 35,3 proc. rdr.) i 4,4 mln zł (wzrost o 66 proc. rdr). Na koniec 2022 roku spółka posiadała ponad 17 mln zł środków pieniężnych.

Sprzedaż flagowego tytułu Render Cube – Medieval Dynasty na wszystkich platformach od daty premiery w trybie Early Access do grudnia ub. roku, wyniosła 1,2 mln sztuk brutto

O spółce Render Cube:

Render Cube to łódzkie studio deweloperskie założone w 2012 r., zatrudniające obecnie 29 osób. W początkowym okresie działalności skupiało się na prowadzeniu prac outsourcingowych, zlecanych głównie przez innych producentów gier, co zaowocowało współpracą z m.in. CD Projekt, Techland czy Platige Image. W ostatnich latach Spółka skupia się na produkcji własnych gier, wydawanych na platformach PC i konsolach. Największym tytułem studia jest Medieval Dynasty, unikatowa produkcja, łącząca w sobie najlepsze cechy z tak popularnych gatunków jak survivale, symulatory, buildery, RPG i strategie.

 

Źródło: Spółka, #RND

udostępnij: