Przejdź do treści

udostępnij:

11 bit studios rozpoczęło kampanię promocyjno-marketingową gry The Thaumaturge

11 bit studios rozpoczęło kampanię promocyjno-marketingową gry The Thaumaturge (wcześniejsza nazwa kodowa Vitriol) - podała spółka w komunikacie. Jest to, jak dotąd, największy projekt wydawniczy 11 bit studios.

Producentem The Thaumaturge jest Fool's Theory, podmiot stowarzyszony 11 bit studios, które jest wydawcą gry.

Jak podano, spółka uruchomiła m.in. oficjalną stronę internetową The Thaumaturge, karty produktu w serwisach: Steam, Epic Games Store i GOG oraz profile gry w najważniejszych serwisach społecznościowych, w tym: Facebook i Twitter. Zamieściła także trailer gry.

"The Thaumaturge to produkcja z gatunku RPG, której akcja osadzona jest w zróżnicowanej kulturowo Warszawie z początku XX wieku. Gracze, wkraczając do duchowego świata napędzanego mocami ukrytymi przed zwykłymi ludźmi, muszą podejmować szereg moralnie niejednoznacznych wyborów, z których konsekwencjami będą musieli się zmierzyć" - napisano w komunikacie.

Za produkcję gry odpowiedzialny jest zespół ok. 60 osób i - jak podano - jest to, jak dotąd, największy projekt wydawniczy 11 bit studios.

Gameplay demo rozgrywki The Thaumaturge zostanie zaprezentowane za zamkniętymi drzwiami na tegorocznych targach GDC, które odbędą się w marcu w San Francisco (USA).

(PAP Biznes), #11B

doa/ ana/

Zobacz także: 11 bit studios SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: