Witold Adamski Chief Product Officerem w K2 Precise | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
28 lut 2023, 11:32

Witold Adamski Chief Product Officerem w K2 Precise

Witold Adamski dołączył do zespołu K2 Precise (Grupa K2), obejmując stanowisko Chief Product Officera. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu oraz produktów w obszarze mediów digital.

Rolą Witolda Adamskiego będzie również zapewnienie klientom wysokiej jakości usług analitycznych i performance, rozwój merytorycznym zespołów SEM, social ads, programmatic & display, afiliacji i web analityki. Adamski będzie odpowiedzialny za współpracę z najważniejszymi partnerami mediowymi i technologicznymi takimi jak Google, Meta, TikTok, Adform, Teads, Justtag, YOC i innymi.

–Cieszę się z dołączenia Witolda do naszego zespołu. Chcemy być dla klientów najlepszym partnerem w realizacji celów biznesowych poprzez optymalizację każdego etapu ścieżki zakupowej konsumentów. Z racji naszego DNA szczególną rolę odgrywają precyzyjne działania w digital mediach z wykorzystaniem
zaawansowanych danych. Witold posiada zarówno doświadczenie w strategicznej obsłudze wymagających klientów, jak również umiejętność budowy skutecznego
zespołu, co wzmocni naszą jakość produktu digital mediowego – Katarzyna Wiśniewska, Managing Director w K2 Precise.

Witold Adamski jest związany z branżą od 17 lat. Karierę mediową rozpoczął w OMD, gdzie pracował dla szerokiego grona klientów, takich jak T-Mobile, HP, Deutsche Bank, Polpharma i Grupa Żywiec (Heineken Polska). Po sukcesach współpracy z Grupą Żywiec przeszedł na stronę reklamodawcy, odpowiadał m.in. za wdrożenie nowego globalnego strategicznego podejścia do planowania mediów. Przez ostatnie 8 lat pracował w agencji MediaHub, gdzie budował zespół obsługujący kluczowego klienta – ING Bank Śląski. Odpowiadał za koordynację wszystkich projektów mediowych prowadzonych przez ING na rynku polskim. Do jego zadań należała zmiana organizacji zespołu i procesów pracy. Restrukturyzacja dotyczyła m.in. transformacji cyfrowej, w tym wdrożenia rozwiązań Business Intelligence. Dbał również o innowacyjne rozwiązania w zakresie planowania mediów, analiz i raportowania danych.

Zrealizowane z udziałem Witolda Adamskiego kampanie są doceniane licznymi nagrodami zarówno za ich efektywność (16 nagród Effie, w tym trzy złote), innowacyjność (nagrody Innovation, w tym Grand Prix), a także ważną rolę w cyfrowej transformacji (18 nagród Mixx Awards, w tym 3 razy Best in Show). Witold Adamski, dołączając do zespołu K2 Precise podkreśla, że „ta najważniejsza kampania” jest zawsze przed nim.

O spółce K2:

K2 Precise specjalizuje się w kampaniach digitalowych i wszechstronnym wsparciu w obszarze mediów, SEO & content marketing oraz MarTech. Jest częścią Grupy K2, która dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę i tworzenie rozwiązań software.

Działalność Grupy K2 opiera się na uzupełniających się liniach biznesowych:

Segment mediowy – K2 Precise – prowadzenie kampanii digitalowych, usługi specjalistyczne – od social, programmatic, performance, SEO/SEM, business intelligence po analitykę, kompleksowe wsparcie e-commerce, usługi planowania i zakupu TV.

Segment agencyjny – K2 Create – projektowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych we wszystkich mediach, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marek.

Segment software – Fabrity / K2 Digital Products – kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, projektowania produktów cyfrowych i rozwiązań e-commerce.

Segment chatbotów – PerfectBot – chatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center.

Źródło: Spółka, #K2H

Zobacz także: K2 Holding SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości