Przejdź do treści

udostępnij:

BoomBit szacuje, że miał w lutym 19,45 mln zł przychodów, spadek o 17,4 proc. mdm

BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody wyniosły w lutym 2023 roku 19,45 mln zł, co oznacza spadek o 17,4 proc. wobec stycznia - poinformowała spółka w komunikacie.

Koszty prowizji platform wzrosły o 14,9 proc. mdm do 2,53 mln zł, a wydatki na płatne pozyskiwania graczy spadły o 23,2 proc. mdm do 10,8 mln zł.

W rezultacie przychody pomniejszone o te dwie kategorie kosztów spadły w lutym mdm o 21,6 proc. do 6,12 mln zł.

Jak podano w komunikacie prasowym, łączna liczba pobrań gier grupy BoomBit w ostatnim miesiącu to 13,3 mln, a najlepiej zarabiające tytuły to Hunt Royale (8,2 mln zł przychodów) oraz Darts Club (2,5 mln zł). Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 6,6 mln zł i stanowiły około 34 proc. w strukturze przychodów grupy. Wśród gier Hyper-Casual podobnie jak w poprzednim miesiącu największe przychody wypracował Falling Art Ragdoll Simulator (1,2 mln zł).

"Luty jest najkrótszym miesiącem w roku, a 10 proc. mniej dni niż w innych miesiącach jest jak co roku widoczne w raportowanych wynikach. W dalszym ciągu intensywnie skalujemy Hunt Royale, wydatki marketingowe były w ostatnim miesiącu wyższe nawet od bardzo intensywnych kampanii w grudniu. Wskaźnik Daily Active Users mamy obecnie najwyższy w historii. Trzeba pamiętać, że jest to gra Mid-Core i wpływ tych kampanii na wyniki rozkładać się będzie przez kilka kolejnych miesięcy" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Marcin Olejarz.

"“Na początku marca oficjalnie wydaliśmy Royal Merge na platformie Google Play. Sama gra będzie dalej rozwijana, w tym w zakresie monetyzacji reklamowej, co powinno przełożyć się na satysfakcjonujące ARPU" - dodał.

BoomBit jest producentem i wydawcą gier na urządzenia mobilne.

(PAP Biznes), #BBT

epo/

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: