Przejdź do treści

udostępnij:

Elektrostacje Pure City w popularnych centrach handlowych. Spółka rozwija sieć ekologicznych nośników reklamowych

Pure City, operator innowacyjnej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych, kontynuuje rozwój sieci zielonych elektrostacji. Ekologiczne nośniki reklamowe pojawiły się w Centrum Handlowym GAJ we Wrocławiu oraz w Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Obie lokalizacje to jedne z najpopularniejszych centrów handlowych w regionie.

- Zielona sieć Pure City regularnie się powiększa o kolejne lokalizacje. Nowe elektrostacje zainstalowane w popularnych centrach handlowych czekają na odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego. Przewidujemy, że zostaną uruchomione jeszcze w tym miesiącu. Dzięki temu klienci centrów handlowych będą mieli dostęp zarówno do wygodnego sposobu ładowania samochodów elektrycznych, jak i interesujących treści wyświetlanych na naszych nośnikach. – komentuje Wojciech Bieńkowski, prezes Pure City.

Pure City zainstalowało trzy nowe elektrostacje AC o mocy 2x22 kWh każda w dwóch popularnych centrach handlowych. Pierwsza z nich znajduje się w Centrum Handlowym GAJ we Wrocławiu, gdzie klienci mają dostęp do 130 sklepów i usług oraz bezpłatnego parkingu na 200 samochodów. Kolejne dwie elektrostacje zostały zainstalowane w Galerii Warmińskiej w Olsztynie, gdzie klienci mogą skorzystać z oferty 170 sklepów znanych marek, licznych kawiarni i restauracji oraz kina. Do korzystania z ładowarek Pure City służy prosta aplikacja, którą można pobrać z www.purecity.pl. Elektrostacje Pure City są wyposażone w złącza typu 2 oraz w 55-calowe ekrany LED, które pełnią funkcję cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej.

- Elektrostacje Pure City to nie tylko punkty ładowania samochodów elektrycznych. Wyposażone w nowoczesne ekrany LED elektrostacje są ważnym źródłem informacji i edukacji, i to w czasie rzeczywistym. Nasze zasilane zieloną energią nośniki doskonale wpisują się w ideę Smart Cities – miast dbających o jakość życia mieszkańców poprzez wykorzystanie technologii i ekologicznych rozwiązań. - dodaje Wojciech Bieńkowski.

Misją Pure City jest realny i mierzalny udział w transformacji energetycznej oraz wspieranie firm i marek stawiających na realizację celów ESG. Pure City łączy w jednym modelu biznesowym dwa rozwiązania dla inteligentnych miast: zieloną sieć ładowania aut elektrycznych z nowoczesną siecią 55 calowych ekranów cyfrowej reklamy zewnętrznej. We wrześniu ubiegłego roku, nowopowstała spółka pozyskała łącznie 4 mln zł kapitału zalążkowego od funduszu Freya Capital na budowę sieci Pure City. Do końca czerwca br. Pure City planuje mieć łącznie 50 elektrostacji, a do końca 2023 r. nie mniej niż 100 elektrostacji na terenie całej Polski. Natomiast do końca 2025 r. sieć ma obejmować ponad 750 elektrostacji w miastach w całej Polsce.

 

Pure City - miejska sieć elektrostacji to zielona sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych będących jednocześnie nośnikami cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Do końca 2025 r. sieć ma obejmować ponad 750 elektrostacji w miastach w całej Polsce. Nowatorski w Europie koncept z powodzeniem jest już rozwijany w Australii oraz USA, gdzie reklamodawcy coraz chętniej korzystają z nośników reklamowych wspierających rozwój transportu zeroemisyjnego. Partnerami technologicznymi Pure City są Elocity oraz stacjeladowania.com. Inwestorem jest Freya Capital.

Misją Pure City jest realny i mierzalny udział w transformacji energetycznej oraz wspieranie firm i marek stawiających na realizację celów ESG. Zielone elektrostacje PureCity dzięki starannie wybranym lokalizacjom zapewnią połączenie wygody ładowania pojazdu z dużym zasięgiem treści marketingowych reklamodawców. Jednocześnie 10% czasu reklamowego będzie udostępniane na potrzeby miast i edukacji w zakresie zmian klimatycznych oraz komunikacji społeczności lokalnej w tym obszarze.

Źródło: Spółka

udostępnij: