Przejdź do treści

udostępnij:

Miraculum publikuje wyniki za luty 2023

W lutym 2023 r. Miraculum wypracowało przychody w wysokości 5,9 mln zł, czyli ponad 2 krotnie więcej niż w lutym ubiegłego roku. To największe miesięczne przychody od kilkunastu lat. Wzrost dotyczy praktycznie wszystkich kanałów sprzedaży, jednak największy wzrost sprzedaży (o 265%) Spółka osiągnęła w kanale nowoczesnym tj. dyskontów, super i hipermarketów oraz drogerii. Tak wysoka sprzedaż i dynamika wzrostu to m.in. efekt wyjścia naprzeciw oczekiwaniom Klientów: ciekawej oferty, prowadzenia uczciwej polityki cenowej oraz nie stosowania coraz powszechniejszego downsizingu. Zauważalny jest również trend powrotu konsumentów do uznanych i cenionych marek z wieloletnią tradycją – Pani Walewska, WARS, Miraculum.

W ujęciu narastającym, notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna, osiągnęła ponad 9,8 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 40 proc. r/r.

- Rekordowa sprzedaż w lutym to tzw. wisienka na torcie bardzo dobrych wyników sprzedażowych z ostatnich miesięcy. Było to możliwe dzięki dużemu zaangażowaniu zespołu i wielu zmian, które wprowadziliśmy w organizacji. Jestem przekonany, że nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Aktywnie działamy w zakresie budowania sprzedaży zarówno w kraju, jak i zagranicą. – komentuje Marek Kamola, członek zarządu Miraculum.

W lutym 2023 r. wyniki sprzedażowe Miraculum napędzała głownie sprzedaż w nowoczesnym kanale dystrybucji (sieci drogerii, dyskonty), która wyniosła 3 mln zł (+2,1 mln zł r/r). O ponad 100 proc. wzrosła również sprzedaż zagraniczna, która wyniosła 1,3 mln zł (+0,7 mln zł r/r). W lutym Dział Eksportu zrealizował sprzedaż do stałych klientów z m.in. Rumunii, Estonii, Kazachstanu.

O spółce Miraculum:

Miraculum to notowana na GPW polska spółka kosmetyczna, która konsekwentnie buduje swoją pozycje rynkową przy zachowaniu szacunku do swej tradycji i bogatej historii. Firma istnieje na rynku od 1924 roku. Działalność Spółki koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu, stosując przy tym własne, oryginalne receptury. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek: Miraculum, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.

Źródło: Spółka, #MIR

Zobacz także: Miraculum SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: