Pure City realizuje strategię najniższej ceny usług ładowania aut elektrycznych
Pure City, operator innowacyjnej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych, realizuje strategię najniższej ceny usług ładowania aut elektrycznych. Od 18:00 do 8:00 rano, klienci zielonych elektrostacji Pure City będą mogli naładować samochody elektryczne za 1,4 PLN za kWh certyfikowaną energią wiatrową.
- Filarem strategii cenowej Pure City jest zapewnienie klientom usługi ekologicznego ładowania aut elektrycznych w możliwie najniższej cenie. Dzięki wprowadzeniu Zielonych Happy Hours nasi klienci mogą naładować swoje samochody elektryczne w cenie 1,4 PLN za kWh, zostawiając auta podłączone do elektrostacji na noc na wybranych parkingach centrów handlowych, które są czynne całą dobę. – komentuje Wojciech Bieńkowski, prezes Pure City. – Oferowanie niskich cen za ładowanie certyfikowaną energią jest możliwe dzięki naszemu nowatorskiemu modelowi biznesowemu łączącemu zieloną sieć ładowania aut elektrycznych z nowoczesną siecią 55 calowych ekranów cyfrowej reklamy zewnętrznej. – dodaje Wojciech Bieńkowski
Pierwsze elektrostacje Pure City AC o mocy 2x22 kWh zostały uruchomione w Centrum Handlowym Marywilska 44 w Warszawie. Umożliwiają one ładowanie jednocześnie czterech pojazdów elektrycznych. Do korzystania z ładowarek Pure City służy prosta aplikacja, którą można pobrać z www.purecity.pl. Elektrostacje PureCity są wyposażone w złącza typu 2 oraz w 55-calowe ekrany LED, które pełnią funkcję cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej.
- Konsekwentnie realizujemy plan rozwoju sieci zielonych elektrostacji, które stopniowo pojawiają się w kolejnych atrakcyjnych lokalizacjach. W ostatnim czasie zainstalowaliśmy trzy nowe elektrostacje w popularnych centrach handlowych - Centrum Handlowym GAJ we Wrocławiu oraz w Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Przewidujemy, że nowe elektrostacje zostaną uruchomione w kwietniu. Jednocześnie prowadzimy rozmowy z wieloma podmiotami w sprawie umów obejmujących łącznie ponad 500 lokalizacji w całej Polsce. Naszym celem jest stworzenie ogólnopolskiej sieci składającej się z ponad 750 elektrostacji - dodaje Wojciech Bieńkowski.
Misją Pure City jest realny i mierzalny udział w transformacji energetycznej oraz wspieranie firm i marek stawiających na realizację celów ESG. Pure City łączy w jednym modelu biznesowym dwa rozwiązania dla inteligentnych miast: zieloną sieć ładowania aut elektrycznych z nowoczesną siecią 55 calowych ekranów cyfrowej reklamy zewnętrznej. We wrześniu ubiegłego roku, nowopowstała spółka pozyskała łącznie 4 mln zł kapitału zalążkowego od funduszu Freya Capital na budowę sieci Pure City. Do końca czerwca br. Pure City planuje mieć łącznie 50 elektrostacji, a do końca 2023 r. nie mniej niż 100 elektrostacji na terenie całej Polski. Natomiast do końca 2025 r. sieć ma obejmować ponad 750 elektrostacji w miastach w całej Polsce.
Pure City - miejska sieć elektrostacji to zielona sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych będących jednocześnie nośnikami cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Do końca 2025 r. sieć ma obejmować ponad 750 elektrostacji w miastach w całej Polsce. Nowatorski w Europie koncept z powodzeniem jest już rozwijany w Australii oraz USA, gdzie reklamodawcy coraz chętniej korzystają z nośników reklamowych wspierających rozwój transportu zeroemisyjnego. Partnerami technologicznymi Pure City są Elocity oraz stacjeladowania.com. Inwestorem jest Freya Capital.
Misją Pure City jest realny i mierzalny udział w transformacji energetycznej oraz wspieranie firm i marek stawiających na realizację celów ESG. Zielone elektrostacje PureCity dzięki starannie wybranym lokalizacjom zapewnią połączenie wygody ładowania pojazdu z dużym zasięgiem treści marketingowych reklamodawców. Jednocześnie 10% czasu reklamowego będzie udostępniane na potrzeby miast i edukacji w zakresie zmian klimatycznych oraz komunikacji społeczności lokalnej w tym obszarze.
Źródło: Spółka