Brand24 rozpoczął przegląd opcji strategicznych
Brand24 rozpoczął przegląd opcji strategicznych, spółka chce przeanalizować możliwość pozyskania partnera, który przyspieszyłby rozwój firmy na rynkach zagranicznych - podał Brand24 w komunikacie prasowym.
"Firma rozwija się dynamicznie, a nasze przychody urosły w zeszłym roku o ok. 40 proc. Ambicje są jednak jeszcze większe. Mamy fantastyczny, zaawansowany technologicznie produkt. Jesteśmy przekonani, że możemy nim skutecznie konkurować na rynkach zagranicznych, szczególnie w USA. Dlatego rozważamy ścieżkę rozwoju związaną z partnerem, który pozwoli skokowo zwiększyć skalę działalności. Nie szukamy finansowania, ale podmiotu, który ma dużą bazę klientów kompatybilnych z naszymi rozwiązaniami i zapewni faktyczną synergię czy możliwości cross-sellingowe" – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym współzałożyciel i prezes Brand24, Michał Sadowski.
Zgodnie z założeniami, Brand24 ma zakończyć przegląd opcji najpóźniej do końca 2023 roku.
Brand24 jest właścicielem narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie, które jest sprzedawane w modelu SaaS (ang. Software as a Service).
epo/ asa/
