Przejdź do treści

udostępnij:

Brand24 rozpoczyna przegląd opcji strategicznych

Wrocławska spółka chce przeanalizować możliwość pozyskania partnera, który przyspieszyłby dynamiczny rozwój firmy na rynkach zagranicznych.

Lider monitorowania mediów cyfrowych zaczyna przegląd opcji strategicznych, w celu znalezienia podmiotu, który umożliwi wzmocnienie pozycji na rynkach zagranicznych oraz zwiększenie skali i efektywności pozyskiwania klientów, co w powinno prowadzić do wzrostu wartości dla akcjonariuszy.

- Firma rozwija się dynamicznie, a nasze przychody urosły w zeszłym roku o ok. 40%. Ambicje są jednak jeszcze większe. Mamy fantastyczny, zaawansowany technologicznie produkt. Jesteśmy przekonani, że możemy nim skutecznie konkurować na rynkach zagranicznych, szczególnie w USA. Dlatego rozważamy ścieżkę rozwoju związaną z partnerem, który pozwoli skokowo zwiększyć skalę działalności. Nie szukamy finansowania, ale podmiotu, który ma dużą bazę klientów kompatybilnych z naszymi rozwiązaniami i zapewni faktyczną synergię czy możliwości cross-sellingowe – wyjaśnia Michał Sadowski, współzałożyciel i prezes Brand24.

Zgodnie z założeniami Brand24 ma zakończyć przegląd opcji najpóźniej do końca 2023 roku.

O spółce Brand24:

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w Internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w Internecie. Na rynku głównym GPW zadebiutowała 11 maja 2021 r.

Źródło: Spółka, #B24

Zobacz także: Brand24 SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: