Carbon Studio rozpoczyna kampanię marketingową gry Crimen – Mercenary Tales. Tytuł zadebiutuje na Meta Quest 2 już w maju
Ruszyła kampania marketingowa Crimen - Mercenary Tales – najnowszej propozycji od Carbon Studio. Pierwszoosobowa gra akcji typu VR slasher została osadzona w historycznej Europie i pozwala na walkę z hordami przeciwników. Akcja promocyjna poprzedza planowany na maj br. debiut gry na platformie Meta Quest 2. W ramach kampanii twórcy tytułu udostępnili pierwsze materiały z gry, w tym trailer projektu. Gliwicki zespół ma już na swoim koncie m.in. popularną i wielokrotnie nagradzaną serię gier The Wizards. Zarząd Spółki liczy, że ich najnowszy produkt zostanie równie ciepło przyjęty i docelowo uzyska szerokie grono fanów.
- Jesteśmy zadowoleni z przebiegu prac nad grą Crimen – Mercenary Tales. Zgodnie z zapowiedziami rozpoczynamy kampanię marketingową tytułu. W ramach akcji promocyjnej zaprezentujemy więcej szczegółów z gry, jej ciekawy i często nieoczywisty gameplay, pokażemy także pierwszy oficjalny trailer, który od dziś - od godziny 16:00 - dostępny jest na naszym kanale YouTube – mówi Aleksander Caban, Członek Zarządu w Carbon Studio S.A.
Crimen – Mercenary Tales to pierwszoosobowa gra akcji typu VR slasher osadzona w XVII- wiecznej Europie. Wyróżnikiem rozgrywki jest umożliwienie użytkownikom wcielenie się w różnego rodzaju postacie, tak by w humorystycznym stylu stoczyć walkę z hordami przeciwników. Gameplay przewiduje aż osiem różnych przygód, a w opracowaniu są następne.
- Liczymy, że tytuł Crimen – Mercenary Tales szybko zyska pokaźne grono fanów. Tytuł charakteryzuje się krwawą akcją arcade slasher, która wyróżnia nas spośród konwencjonalnych gier VR opartych na fizyce. Do tego projekt posiada bogatą i inspirowaną komiksową grafikę, a także nietypową oprawę muzyczną, bowiem poszczególne etapy rozgrywki wzbogacać będzie słowiańska muzyka ludowa skomponowana przez utalentowanego Arkadiusza Reikowskiego. Aktualnie dodajemy ostatnie szlify i implementujemy końcowe mechaniki. Z premierą na Meta Quest 2 szykujemy się na maj, to naszym zdaniem optymalne okienko wydawnicze. – mówi Aleksander Caban.
Budżet gry wynosi ok 1,5 mln zł, a nad grą pracuje 20-osobowy team.
Carbon Studio na bieżąco rozwija swoje portfolio. Kilka miesięcy temu studio zawarło istotną kooperację z Vertigo Games. To jedna z najbardziej renomowanych zagranicznych firm wydawniczych i deweloperów z grupy PLAION. Podmioty podpisały umowę na współfinansowanie i rozwijanie funkcji kooperacji dla flagowej gry Carbon Studio – The Wizards Dark Times pochodzącej z serii The Wizards, która do tej pory trafiła do przeszło 350 tys. graczy na całym świecie.
Projekt The Wizards: Dark Times w trybie co-op otrzymał nazwę Brotherhood. Premiera produktu odbędzie się jeszcze w tym roku.
Zarząd Carbon Studio liczy, że wydanie nowych projektów efektywnie wpłynie na skalowalność biznesu i powiększenie community wokół autorskich produktów studia.
O spółce Carbon Studio:
Carbon Studio to notowany na NewConnect pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Studio powstało w 2015 roku. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier dedykowanych wiodącym platformom VR: Steam VR, Oculus, HTC, PlayStation VR, Microsoft VR. Carbon Studio ma także status wydawcy Sony PlayStation i Microsoft Xbox. Jednocześnie Studio rozwija swoją działalność w obszarze technologii Metaverse.
Źródło: Spółka, #CRB
