CI Games uchyliło rąbka tajemnicy na temat Lords of the Fallen
Podczas tegorocznej konferencji Game Developers Conference w San Francisco, CI Games uchyliło rąbka tajemnicy na temat Lords of the Fallen, zapraszając najlepsze światowe media do obejrzenia po raz pierwszy rozgrywki na żywo. W ramach prezentacji Epic State of Unreal firma udostępniła zwiastun Technical Showcase, który zachwycił prasę i graczy. Do tej pory materiał wygenerował ponad 350 artykułów i uzyskał ponad 1,4 miliona wyświetleń.
Dyrektor kreatywny, Cezar Virtosu, szczegółowo omówił dziennikarzom początkowy obszar gry, umożliwił zapoznanie się z przerażającymi bossami i zaprezentował niektóre mechaniki, które mają przenieść RPG akcji klasy AAA na wyższy poziom. Opinie o grze były w większości pozytywne, a zapowiedzi podkreślały takie aspekty jak imponująca grafika, ulepszona walka i majestatyczny kierunek artystyczny.
Prezentacja pokazała jak HEXWORKS udoskonala pierwowzór we wszystkich obszarach, oraz jak Lords of the Fallen robi ogromne postępy, aby wprowadzić innowacje do gatunku dzięki dwóm światom - Axiom i Umbral - oraz lampie Umbral.
Oto kilka przykładów tego, co prasa miała do powiedzenia:
The Telegraph - Axiom nie jest otwartym światem, ale jego gęsta geografia obiecuje połączoną eksplorację, dzięki której odkrywanie bardziej liniowych przygód twórcy Souls, Hidetaki Miyazakiego, było wielką radością. Gra wygląda również znakomicie - ręcznie rysowane, mroczne, gotyckie fantasy zbudowane od podstaw na najnowocześniejszym, next-genowym silniku Unreal Engine 5 firmy Epic Games.
- USA Today – Zerknęliśmy do alternatywnego wymiaru, w którym Lords of the Fallen może być czymś wyjątkowym i nie możemy się doczekać, by się o tym przekonać.
- The Loadout - Wydaje się, że HexWorks zachowało równowagę między wiernością formule a odejściem od niej, podobnie jak FromSoftware zrobiło to z Elden Ring w zeszłym roku i nie wyszło to najgorzej, prawda?
- Eurogamer - Nowe Lords of the Fallen bierze na celownik ogromny sukces soulslike’a Elden Ring.
- MMORPG - Atmosfera. Niewiarygodna atmosfera. Tak właśnie myślałem, gdy w zeszłym tygodniu na Game Developers Conference oglądałem demo nadchodzącego Lords of the Fallen
- Digital Trends - Nadal wygląda na niesamowicie wymagającą grę, której pożądają gatunkowi puryści, ale ci wystarczająco cierpliwi, aby opanować jej różne systemy, mogą zamienić się w tornado przemocy. To sprawia, że Lords of the Fallen to soulslike wart uwagi w świecie post-Elden Ring.
Po mocnym początku roku z okładką Edge i wrażeniami z GDC, HEXWORKS nie może się doczekać, aby podzielić się większą liczbą szczegółów w nadchodzących miesiącach.
Lords of the Fallen powstaje na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S i jest napędzane przez Unreal Engine 5.
Źródło: Spółka, #CIG
