BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody wyniosły w marcu 2023 roku 22,4 mln zł, co oznacza wzrost o 17,4 proc. wobec lutego - poinformowała spółka w komunikacie.
Koszty prowizji platform wzrosły o 3,2 proc. mdm do 2,6 mln zł, a wydatki na płatne pozyskiwania graczy wzrosły o 7,1 proc. mdm do 11,6 mln zł.
W rezultacie przychody pomniejszone o te dwie kategorie kosztów wzrosły w marcu mdm o 34,9 proc. do 8,3 mln zł.
Jak podano w komunikacie prasowym, łączna liczba pobrań gier grupy BoomBit w ostatnim miesiącu to 17 mln, a najlepiej zarabiające tytuły to Hunt Royale (8,3 mln zł przychodów) oraz Darts Club (2,2 mln zł). Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 8,2 mln zł i stanowiły około 37 proc. w strukturze przychodów grupy. Wśród gier Hyper-Casual, podobnie jak w poprzednim miesiącu, największe przychody wypracował Falling Art Ragdoll Simulator (1,1 mln zł).
"Marzec przyniósł nam poprawę przychodów, co przy w miarę porównywalnych poziomach wydatków marketingowych i prowizji platform pozwoliło na istotny wzrost przychodów pomniejszonych o te dwie pozycje. Tradycyjnie największe przychody osiągnęły nasze flagowe gry Mid-Core, czyli Hunt Royale i Darts Club. Warto zauważyć, że po raz pierwszy przy okazji miesięcznych wyników prezentujemy przychody z projektów blockchain. Dzięki aktywnym działaniom BoomLand związanymi z premierą gry Hunters On-Chain, nasz nowy segment dodał do wyniku w marcu prawie 400 tys. PLN" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Marcin Olejarz.
"Ponadto z końcem lutego zrealizowaliśmy warunek z umowy z Ironsource, dotyczący osiągnięcia określonego proc. przychodów uzyskiwanych z reklam za pośrednictwem mediacji Ironsource" - dodał.
BoomBit jest producentem i wydawcą gier na urządzenia mobilne.
(PAP Biznes), #BBTmcb/ asa/