Przejdź do treści

udostępnij:

Vivid Games ma nową strategię rozwoju

Rada nadzorcza Vivid Games zatwierdziła strategię rozwoju spółki na lata 2023-2026, która zakłada rozwijanie kompetencji deweloperskich, tworzenie gier mobilnych oraz rozwój poprzez strategiczne partnerstwa - podała spółka w komunikacie. Strategia ma być finansowana m.in. z emisji akcji.

Jak poinformował w liście do akcjonariuszy prezes Piotr Gamracy, spółka chce stworzyć kolejne gry ze świata RB, zaczynając od Real Boxing 3. Tytuł będzie wzbogacony o multiplayer oraz wątek fabularny.

"Chcemy, by w ramach rozwoju uniwersum powstała nie tylko angażująca gra, ale także inne formaty rozrywkowe oparte na tej samej fabule" - napisał prezes.

Równolegle spółka chce rozwijać gry segmentu blast.

"Bazując na mechanice sprawdzonej i rozwiniętej w Eroblast, stworzymy kolejne gry, rozbudowane o zupełnie nowe elementy rozgrywki" - napisał Gamracy.

"Trzeci, nie mniej ważny, filar to partnerstwa strategiczne na wielu polach. Począwszy od co-developmentu z innymi studiami poprzez korzystanie z usług znanych wydawców (także na innych platformach), skończywszy na szeroko rozumianych partnerstwach medialnych i marketingowych, które pozwolą na wyskalowanie przychodów i rozszerzenie uniwersum naszych marek poza świat gier mobilnych" - dodał prezes.

Spółka zakłada, że w 2025 roku Real Boxing 3 odpowiadać będzie za 40 proc. przychodów, projekt C za 30 proc., a Blast Games za 20 proc.

Jak podano w prezentacji, realizacja strategii będzie finansowana ze środków własnych (RB3), co-developmentu (projekt C / Blast Games) i z emisji akcji o wartości 10 mln zł.

(PAP Biznes), #VVD

pel/ osz/

Zobacz także: Vivid Games SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: