Woodpecker.co przedstawił plany dotyczące rozwoju produktów
Stabilnie rosnące wyniki Woodpecker.co pozwalają spółce skupiać się na długoterminowym rozwoju kluczowych narzędzi automatyzujących sprzedaż. Ze stworzonej przez nią technologii korzysta już ponad 4,5 tys. klientów w 100 krajach. Zespół Woodpecker.co nieustannie prowadzi prace nad nowymi produktami, które umożliwią spółce wejście na nowe rynki biznesowe i geograficzne.. Prezes Mateusz Tarczyński ogłasza także nowe inicjatywy m.in w obszarze prospektingu i sztucznej inteligencji, wzmacniające potencjał dalszego wzrostu.
Rozwój kluczowych produktów
Podstawowy produkt Woodpecker.co, czyli narzędzie Cold Email, jest wciąż rozwijany w kierunku dostarczania coraz więcej wartości użytkownikom aplikacji. Nowe funkcje i ulepszenia mają pozwolić użytkownikom na większą oszczędność czasu, zmniejszenie kosztów i lepsze efekty prowadzonych za pomocą Woodpeckera procesów sprzedażowych. Spółka spodziewa się, że efektem tych wzmocnień produktowych będzie wzrost liczby klientów oraz ARPA.
- Od lat obserwujemy procesy sprzedażowe i mierzymy skuteczność działań naszych klientów. Zgromadziliśmy ogromne ilości danych i dzięki ich analizie wprowadzamy rozwiązania będące odpowiedzią na ich realne potrzeby. – mówi prezes Mateusz Tarczyński.
Z drugiej podstawowej linii biznesowej Woodpecker Agency korzysta dzisiaj ponad 350 agencji, co przekłada się na około 35% przychodów spółki. Wdrażanie nowych rozwiązań w tym produkcie a także dopasowanie go do potrzeb danej agencji mają przyczynić się do tego, aby stał się pierwszym wyborem nie tylko dla agencji lead generation, ale także innych podmiotów prowadzących działania sprzedażowe i marketingowe dla swoich klientów.
Nowe produkty kołem zamachowym
W ubiegłym roku Woodpecker.co powołał do życia nowy zespół produktowy Scale, którego zadaniem jest opracowywanie unikalnych rozwiązań w oparciu o wykorzystanie sztucznej inteligencji. Będą one wspierać automatyzację działań sprzedażowych, m.in. poprzez generowanie przekazów wideo w oparciu o technologie voice and video cloning.
Innym produktem nad którym pracuje spółka od stycznia jest Woodpecker Prospects. Narzędzie pozwoli użytkownikom korzystającym z innych produktów Woodpecker.co na uzupełnienie procesu automatyzacji sprzedaży o wysokiej jakości bazy tzw. prospektów, czyli potencjalnych klientów. Połączenie łatwego dostępu do takich baz z aplikacją służącą do działań cold mailingowych pozwoli znacznie skrócić czas obsługi kampanii i zwiększyć jej końcowy efekt.
- Od zeszłego roku rozbudowaliśmy nasz zespół z 70 do ponad 100 osób. Dzięki tej inwestycji w przyszłość spółki produkty Woodpeckera staną się jeszcze bardziej kompletne. Wierzę, że takie działania przyczynią się do dotarcia do nowych klientów i znacznego zwiększenia skali sprzedaży zarówno dzięki wprowadzeniu nowych produktów, jak i ulepszaniu podstawowych naszych rozwiązań” - dodał prezes Tarczyński.
Technologia i ludzie – Woodpecker.co stawia na jedno i drugie
Spółka uruchomiła także produkt Sales Assistant wspierający komunikację użytkowników z klientem. Wielopoziomowe warunki wykorzystywane w Sales Assistant ułatwiają pracę użytkownikom centralizując zadania w jednym miejscu. Dzięki integracji z technologią Open AI istnieje możliwość skorzystania z pomocy sztucznej inteligencji do tworzenia treści wysyłanych do potencjalnych klientów oraz przy AB testach.
Spółka stawia również na rozwój bezpośrednich relacji z użytkownikami mającymi potrzebę konsultacji z ekspertami. W tym celu uruchomiła projekt Woodpecker Experts. Obecnie trwają prace nad przekształceniem rozwiązania w płatny produkt.
- W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy przeszliśmy ogromną ewolucję. Jeszcze niedawno mieliśmy jeden produkt, dziś stajemy się Spółką wieloproduktową. Patrząc przez pryzmat przewag konkurencyjnych, które dzisiaj posiadamy widzę przyszłość bardzo optymistycznie. - zakończył Mateusz Tarczyński.
Źródło: Spółka, #WPR
