CDRL ze wzrostem przychodów w CDRL S.A. w I kwartale 2023 r.
Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w I kwartale 2023 r. wygenerowała 71,4 mln zł przychodów w spółce CDRL S.A. Jest to o 8 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
- Pierwszy kwartał w spółce CDRL S.A. pod względem przychodów oceniamy pozytywnie. Sytuacja społeczno-gospodarcza stabilizuje się, a my jesteśmy bardzo dobrze przygotowani na sezon wiosenno-letni, co pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
Polacy, po lekkim, zeszłorocznym przestoju spowodowanym wybuchem wojny, znów coraz częściej robią zakupy online. Odzwierciedla to wzrost przychodów w polskim kanale e-commerce CDRL S.A. W I kwartale wpływy z tego tytułu wyniosły 16 mln zł, czyli o 21 proc. więcej r/r.
O spółce CDRL:
Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, które łączą rozrywkę, warsztaty ogólnorozwojowe, edukacyjne i hobbystyczne dla dzieci do 11 lat (150 cm). Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w 486 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 7 wersjach językowych.
Źródło: Spółka, #CDL
