Przejdź do treści

udostępnij:

Cyfrowy Polsat oczekuje wzrostu rynku reklamy TV i sponsoringu w '23 r w niskim jednocyfrowym tempie

Grupa Cyfrowy Polsat oczekuje, że rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2023 roku będzie rósł w niskim jednocyfrowym tempie - podała spółka w komunikacie.

Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy TV Polsat w IV kwartale 2022 wzrosły r/r o 2 proc. do poziomu 410 mln zł, podczas gdy w tym czasie cały rynek reklamy telewizyjnej zanotował spadek o 0,3 proc.

W efekcie udział grupy w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrósł do poziomu 28,4 proc.

(PAP Biznes), #CPS

epo/

Zobacz także: Cyfrowy Polsat SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: