Przejdź do treści

udostępnij:

BoomBit szacuje, że miał w kwietniu 23,43 mln zł przychodów, wzrost o 4,4 proc. mdm

BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody wyniosły w kwietniu 2023 roku 23,43 mln zł, co oznacza wzrost o 4,4 proc. wobec marca - poinformowała spółka w komunikacie.

Koszty prowizji platform spadły o 2,5 proc. mdm do 2,55 mln zł, a wydatki na płatne pozyskiwania graczy wzrosły o 13,5 proc. mdm do 13,13 mln zł.

W rezultacie przychody pomniejszone o te dwie kategorie kosztów spadły w kwietniu mdm o 6 proc. do 7,8 mln zł. Liczba pobrań gier wyniosła 17,5 mln.

W kwietniu 2023 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (7,8 mln zł przychodów) oraz Darts Club (2,6 mln zł). Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 9,4 mln zł i stanowiły około 40 proc. w strukturze przychodów Grupy BoomBit.

"W kwietniu przychody Grupy pozostały na stabilnym poziomie. W porównaniu do poprzedniego miesiąca poprawiliśmy wyniki zarówno w grach HC jak i Mid-Core. Jesteśmy zadowoleni z kwietniowych wyników gry Hunt Royale, która wygenerowała zbliżone wyniki do marca przy lekko wyższych wydatkach na UA i krótszym o jeden dzień miesiącu. W kolejnych miesiącach spodziewamy się utrzymania tej pozytywnej tendencji" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Marcin Olejarz.

"W Darts Club też zwiększyliśmy wydatki na User Acquisition, co krótkoterminowo wpłynęło na trochę niższy wynik w kwietniu, ale tak samo jak w przypadku Hunt Royale powinno przynieść długofalowe korzyści. Widzimy pozytywny efekt niedawno wprowadzonych zmian w tej grze i oczekujemy, że długoterminowo wyniki będą się dalej poprawiać. Jeśli chodzi o projekty blockchain to kwiecień upłynął na dalszych przygotowaniach do premiery Hunters On-Chain oraz rozwojem projektów nad którymi pracuje PlayEmber" - dodał.

BoomBit jest producentem i wydawcą gier na urządzenia mobilne.

(PAP Biznes), #BBT

doa/ ana/

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: