Przejdź do treści

udostępnij:

Japanese Drift Master od Gaming Factory w dwa tygodnie przekroczył 30 tys. zapisów na wishliście i milion zasięgu w social media

Zaledwie dwa tygodnie temu Gaming Factory ogłosiło swój największy projekt – Japanese Drift Master. W tym czasie liczba zapisów na karcie Steam przekroczyła 30 tys., a materiały z gry osiągnęły łącznie milionowy zasięg w social media. Twórcy podkreślają, że tytuł jest na zaawansowanym etapie, o czym świadczy prezentacja zarówno trailera, jak też obszernego gameplay z gry. Premiera tytułu w formule early access na PC nastąpi na przełomie 2023/2024 r. i poprzedzi ją rozbudowana kampania marketingowa.

Japanese Drift Master łączy strukturę gier wyścigowych opartych na drifcie z elementami fabuły w stylu powieści wizualnej z Dalekiego Wschodu. Na graczy czekają kilometry różnorodnych dróg, inspirowanych prawdziwymi lokacjami i tymi znanymi z lokalnej popkultury. Dodatkowo klimat gry oddawać będzie możliwość spersonalizowania własnego samochodu nawiązując do japońskiej stylistyki.

- Długo utrzymywaliśmy Japanese Drift Master w tajemnicy i cierpliwie czekaliśmy, aby zaprezentować jak najwięcej materiałów z gry. Jak widać ta strategia przyniosła zamierzony efekt. Nasz tytuł został świetnie przyjęty przez graczy oraz zauważony przez youtuberów. Bardzo dobrze wystartowaliśmy, wiemy jednak, że tak jak w każdym wyścigu, kluczowe jest utrzymanie odpowiedniego tempa oraz mocny finisz. Przed nami kolejne kroki związane z promocją tytułu i zaplanowanie kampanii przed samą premierą oraz po niej, ponieważ nie będzie to zamknięta produkcja – informuje Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.

Tuż po zapowiedzi swojej gry Gaming Factory zorganizowało pokaz gameplay na swoich kanałach, aby gracze mogli przekonać się o faktycznym etapie produkcyjnym gry. Jak podają twórcy, wszystkie materiały z gry przekroczyły łącznie milion zasięgu na kanałach social media. Gra została zauważona i szeroko komentowana przez zagranicznych youtuberów, którzy podkreślają, że bardzo czekającą ten tytuł. Zapowiedziana gra cieszy się szczególnym zainteresowaniem w Japonii, a twórcy niebawem ruszają z promocją gry w Europie i USA.

Nowa produkcja to konsekwencja strategii, którą ogłosił notowany na głównym rynku GPW w Warszawie producent i wydawca gier. Gaming Factory zakłada rozwój wewnętrznych zespołów deweloperskich i większą koncentrację na własnych produkcjach. Spółka planuje wydawanie około 4 produkcji rocznie oraz portowanie na konsole swoich najlepszych tytułów.

O spółce Gaming Factory:

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe i gry akcji.

Źródło: Spółka, #GIF

Zobacz także: Gaming Factory SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: