Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay, planuje debiut na giełdzie
Działająca na rynku płatności spółka Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay, chce przekształcić się w międzynarodową firmę technologiczną, która z czasem zadebiutuje na jednej z giełd - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
"Jesteśmy stosunkowo niewielką firmą - aktualnie nasz zespół to około 300 osób - a zarządzamy naprawdę dużym biznesem. Chcemy przekształcić się w międzynarodową firmę technologiczną, która z czasem zadebiutuje na jednej z giełd. Niekoniecznie w Polsce" – powiedział cytowany w komunikacie Andrzej Antoń, współzałożyciel i prezes spółki.
W 2022 r. za pośrednictwem produktów Blue Media dokonano około 600 mln transakcji. Obrót na usługach wyniósł ponad 40 mld zł. Z usług Blue Media korzysta 35 tysięcy firm, a każdego miesiąca z płatności online Blue Media korzysta 10 mln osób.
Blue Media istnieje od 1999 roku. Pod koniec 2021 r. firma nawiązała partnerstwo z Pollen Street Capital. Londyński inwestor, działający w sektorze usług finansowych i biznesowych, nabył mniejszościowy pakiet akcji spółki. (PAP Biznes)
seb/ asa/
