Przejdź do treści

udostępnij:

Emplocity: wznowienie wypłaty środków z NCBiR

Emplocity, notowana na NewConnect, zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, poinformowała o wznowieniu wypłat transz dofinansowania z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w ramach programu „Szybka ścieżka Innowacje cyfrowe”. Jednocześnie Spółce udało się zwiększyć poziom zaliczki kolejnych transz. W lutym br. Emplocity podpisało umowę z NCBiR na dofinansowanie projektu kwotą 4,15 mln zł. Dofinansowanie zostało przyznane na opracowanie i wdrożenie zautomatyzowanego systemu Wirtualnego Asystenta wspierającego pracowników liniowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych.

- Mamy świetną wiadomość. Środki w ramach naszego innowacyjnego projektu zostały odblokowane. W ramach decyzji NCBiR ustaliliśmy zwiększenie limitów zaliczek kolejnych transz projektu. Jest to kluczowe z punktu widzenia realizacji projektu. Do tej pory poszczególne działania w ramach realizacji projektu oraz rozwoju Wirtualnego Asystenta musieliśmy finansować tylko z własnych środków. Teraz prace ruszą pełną parą, a ogólna sytuacja finansowa Emplocity będzie pewniejsza. – powiedział Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity.

W lutym br. Emplocity podpisało umowę z NCBiR na dofinansowanie projektu kwotą 4,15 mln zł. Dofinansowanie zostało przyznane na opracowanie i wdrożenie zautomatyzowanego systemu Wirtualnego Asystenta wspierającego pracowników liniowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Projekt jest realizowany w ramach konkursu „Szybka ścieżka Innowacje cyfrowe”. W pierwszych miesiącach bieżącego roku (w ramach I transzy wypłaty grantu) Emplocity miało otrzymać w ok. 25% wartości dofinansowania, co stanowiło 1 038 tys. zł.

W związku z kontrolą MFiPR oraz NIK w NCBiR podjęto decyzję o tymczasowym wstrzymaniu wypłaty wszelkich grantów, również tych, które otrzymały pozytywną rekomendację oraz podpisały umowy z instytucją finansującą.

O spółce Emplocity:

Emplocity powstało 2013 roku w Warszawie. Spółka zajmuje się zastosowaniem rozwiązań z zakresu konwersacyjnej sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów biznesowych. W swoich autorskich rozwiązaniach Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego, wykorzystując zaawansowane algorytmy data science i uczenia maszynowego.

Rozwiązanie Emplocity oferuje funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który prowadzi konwersację i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem, funkcjonującego poprzez platformę do modułowej automatyzacji procesów i wymiany wiedzy. Rozwiązanie działania w trybie 24/7, bez angażowania lub z minimalnym zaangażowaniem ludzkiego operatora.

Emplocity tworzy zespół pasjonatów, którzy czerpią wielką satysfakcję ze swojej pracy. Spółka współpracuje z ponad trzydziestoma specjalistami z których aż dziewięciu posiada tytuł naukowy doktora lub wyższy.

Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są:

  • IntraBot - rozwiązanie automatyzujące komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach: newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze,

 

  • EmbloBot i HireBot - chatboty automatyzujące proces rekrutacji, selekcji, screeningu i komunikacji z kandydatami,

 

  • Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami i potencjalnymi klientami, w obszarze produktowym, wymiany wiedzy i obsługi klienta.

 

Wśród klientów Emplocity są czołowe firmy z wielu branż takich jak: bankowa, ubezpieczeniowa, spożywcza, farmaceutyczna, logistyczno-spedycyjna.

Źródło: Spółka, #EMP

udostępnij: