Przejdź do treści

udostępnij:

Przychody CDRL w II kw. '23 spadły 16 proc. rdr do 59,5 mln zł

Przychody CDRL w drugim kwartale 2023 roku spadły 16 proc. rdr do 59,5 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym.

Spółka podała, że polski kanał e-commerce wygenerował w tym okresie 11,9 mln zł, co oznacza wzrost o 9 proc. rdr.

W I półroczu 2023 r. wygenerował niemal 131 mln zł sprzedaży, co oznacza spadek względem analogicznego okresu ubiegłego roku o 4 proc.

"Mimo słabszego wyniku sprzedażowego w drugim kwartale, cieszymy się, że polski sklep internetowy odnotowuje wzrosty. Duże nadzieje wiążemy ze zbliżającym się szczytem sprzedaży w sierpniu i aktualnie koncentrujemy nasze wysiłki na wprowadzeniu do salonów oraz sklepów internetowych oferty szkolnej" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

Grupa CDRL to dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik.

(PAP Biznes), #CDL

seb/ ana/

Zobacz także: CDRL SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: