Grupa TV Polsat notuje w III kw. podobną dynamikę wzrostu przychodów z reklamy TV jak w I poł. '23
Grupa TV Polsat notuje w III kw. bieżącego roku podobną dynamikę wzrostu przychodów z reklamy telewizyjnej jak w I połowie 2023 roku - wynika z wypowiedzi prezesa Telewizji Polsat Stanisława Janowskiego podczas telekonferencji dla mediów. W I półroczu przychody grupy z reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrosły rdr o 4,3 proc.
"My z naszej strony mamy widoczność większej części trzeciego kwartału i ona wygląda dobrze, to są zbliżone dynamiki do tego, co było w I połowie roku. Przed nami wybory, to będą też dodatkowe budżety na komunikację" - powiedział prezes, pytany o dynamikę przychodów z reklamy TV w II półroczu.
Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy TV Polsat w pierwszym półroczu 2023 roku wzrosły rdr o 4,3 proc. do poziomu 629 mln zł. Dynamika wzrostu była zgodna z trendem rynkowym – cały rynek reklamy telewizyjnej zanotował w I półroczu wzrost br. wzrost o 4,1 proc. W efekcie udział grupy w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu osiągnął poziom 28,4 proc.
Grupa Cyfrowy Polsat podtrzymała oczekiwania wzrostu rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2023 roku w niskim jednocyfrowym tempie.
(PAP Biznes), #CPSepo/ osz/
