Przejdź do treści

udostępnij:

Grupa TV Polsat notuje w III kw. podobną dynamikę wzrostu przychodów z reklamy TV jak w I poł. '23

Grupa TV Polsat notuje w III kw. bieżącego roku podobną dynamikę wzrostu przychodów z reklamy telewizyjnej jak w I połowie 2023 roku - wynika z wypowiedzi prezesa Telewizji Polsat Stanisława Janowskiego podczas telekonferencji dla mediów. W I półroczu przychody grupy z reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrosły rdr o 4,3 proc.

"My z naszej strony mamy widoczność większej części trzeciego kwartału i ona wygląda dobrze, to są zbliżone dynamiki do tego, co było w I połowie roku. Przed nami wybory, to będą też dodatkowe budżety na komunikację" - powiedział prezes, pytany o dynamikę przychodów z reklamy TV w II półroczu.

Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy TV Polsat w pierwszym półroczu 2023 roku wzrosły rdr o 4,3 proc. do poziomu 629 mln zł. Dynamika wzrostu była zgodna z trendem rynkowym – cały rynek reklamy telewizyjnej zanotował w I półroczu wzrost br. wzrost o 4,1 proc. W efekcie udział grupy w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu osiągnął poziom 28,4 proc.

Grupa Cyfrowy Polsat podtrzymała oczekiwania wzrostu rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2023 roku w niskim jednocyfrowym tempie.

(PAP Biznes), #CPS

epo/ osz/

Zobacz także: Cyfrowy Polsat SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: