Dino myśli o przyspieszeniu rozwoju sieci od 2025 roku
Dino Polska przygotowuje się do przyspieszenia rozwoju sieci, prawdopodobnie od 2025 roku - poinformował Michał Krauze, członek zarządu i dyrektor finansowy Dino.
"W krótkim terminie zmniejszenie liczby otwarć ma spowodować, że spłacimy zadłużenie. Przygotowujemy się do tego, by w kolejnych latach, myślę, że od 2025 roku, przyspieszyć rozwój. Będziemy tak gospodarować, by pieniądze przeznaczać na rozwój" - powiedział Michał Krauze podczas telekonferencji dla inwestorów.
W II kwartale 2023 r. spółka Dino Polska uruchomiła 62 nowe sklepy Dino. Łącznie w I półroczu 2023 r. otwartych zostało 116 nowych sklepów w stosunku do 162 w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na dzień 30 czerwca 2023 r. sieć Dino liczyła 2.272 markety, o 297 więcej niż przed rokiem.
Zarząd spółki oczekuje, że w 2023 r. całkowita liczba sklepów Dino wzrośnie o niskich kilkanaście procent w stosunku do liczby sklepów z końca 2022 r.
(PAP Biznes), #DNP
pel/ osz/