Przejdź do treści

udostępnij:

LPP chce otworzyć w III kw. trzy salony Reserved w Wielkiej Brytanii

W trzecim kwartale LPP zamierza uruchomić trzy nowe salony marki Reserved w Wielkiej Brytanii – pierwszy z nich właśnie rozpoczął działalność we wschodnim Londynie - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Salon o powierzchni blisko 2 tys. mkw. otwarto w jednym z najpopularniejszych centrów handlowych w kraju – Westfield Stratford City w Londynie. W drugiej połowie września LPP planuje jeszcze otwarcia dwóch salonów Reserved – we wschodniej części Oxford Street (będzie to drugi sklep marki na tej ulicy) oraz w centrum handlowym Brent Cross.

 

Jak podano, powierzchnia sprzedażowa LPP na rynku brytyjskim zwiększy się łącznie o blisko 6 tys. m kw.

 

LPP zadebiutowało w Wielkiej Brytanii w 2017 r., otwierając pierwszy salon Reserved przy Oxford Street 252. Uruchomiono też sklep internetowy marki na rynku brytyjskim.

 

"Analizowane przez nas trendy rynkowe w wielu regionach pokazują, że po zawirowaniach wywołanych pandemią salony stacjonarne znów przyciągają klientów. Dziś są one nie tylko miejscem zakupów, ale przede wszystkim spotkań i rozrywki, czego potwierdzeniem jest popularność naszych nowych lokalizacji w Wielkiej Brytanii. Każde z tych miejsc ma zupełnie inną historię oraz klimat, ale tym, co je łączy jest bardzo wysoki potencjał sprzedażowy, który zamierzamy wykorzystać w realizacji naszych planów ekspansji w Europie Zachodniej" – powiedział, cytowany w komunikacie, Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.

 

Po udanym debiucie marki Sinsay we Włoszech na początku tego roku LPP podjęło decyzję o uruchomieniu kolejnych lokalizacji w tym kraju. We wrześniu marka Reserved zadebiutuje w Mediolanie.

 

Grupa odzieżowa LPP posiada marki Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest w sprzedaży stacjonarnej i online na blisko 40 rynkach.

(PAP Biznes), #LPP

 

pel/ osz/

Zobacz także: LPP SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: