Przejdź do treści

udostępnij:

Forum X planuje wziąć udział w emisji akcji Answear.com

Główny akcjonariusz Answear.com – Forum X, powiązany z prezesem zarządu Spółki Krzysztofem Bajołkiem, planuje wziąć udział w ofercie i objąć akcje serii L. Intencją Forum X jest co najmniej utrzymanie udziału w kapitale Spółki. Zgodnie z treścią ogłoszonych projektów uchwał na Walne Zgromadzenie, po uzyskaniu akceptacji Akcjonariuszy, akcje zostaną zaoferowane w drodze oferty publicznej wyłączonej z obowiązku publikacji prospektu. Cena emisyjna zostanie ustalona w oparciu o wyniki procesu budowania księgi popytu.

Forum X planuje wziąć udział w ofercie i objąć akcje serii L w liczbie powodującej co najmniej utrzymanie dotychczasowego poziomu zaangażowania Forum X w kapitale zakładowym i ogólnej liczbie głosów w Spółce, z zastrzeżeniem, że udział Forum X w ofercie akcji serii L nie może spowodować powstania obowiązku ogłoszenia przez Forum X wezwania do zapisywania się na sprzedaż akcji Spółki.

- Uczestnictwo w emisji to dla nas w pełni naturalna decyzja. Marka PRM stanowi dla Answear.com istotny czynnik rozwoju, dzięki czemu będziemy mogli wejść na nowe rynki, dotrzeć do nowych grup klientów, co bezpośrednio przełoży się na utrzymanie wysokich dynamik wzrostu sprzedaży oraz poprawę rentowności. – komentuje Krzysztof Bajołek, Prezes Zarządu Answear.com i dodaje - Jest jeszcze zbyt wcześnie, żeby mówić o szczegółach udziału w ofercie, oczywiście musimy poczekać na podjęcie uchwał przez Walne Zgromadzenie, niemniej naszą intencją jest uniknięcie rozwodnienia i co najmniej utrzymanie dotychczasowego udziału w kapitale zakładowym Spółki – podsumowuje Krzysztof Bajołek.

O spółce Answear.com:

Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 600 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Spółka opiera się na własnym centrum logistycznym i własnych rozwiązaniach IT, które pozwalają na osiągnięcie wysokiej sprawności operacyjnej, minimalizację kosztów i prowadzenie atrakcyjnej polityki cenowej dla klientów. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear.com stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.

Źródło: Spółka, #ANR

Zobacz także: Answear.com SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: