Po trzech kwartałach 2023 r. Grupa INPRO zwiększyła sprzedaż o 130%
Grupa Kapitałowa INPRO podsumowała wyniki sprzedaży za III kwartał 2023 roku. Od czerwca do końca września bieżącego roku Grupa zrealizowała przedsprzedaż (rozumianą jako liczbę podpisanych umów przedwstępnych netto) na poziomie 286 umów. Podsumowując pierwsze trzy kwartały 2023 roku sprzedaż netto Grupy wyniosła 642 umów, co stanowi 130% wzrostu w odniesieniu do okresu porównywalnego ubiegłego roku.
Osiedle Synteza w Gdańsku
W III kwartale 2023 roku Grupa INPRO zrealizowała przedsprzedaż netto na poziomie 286 umów. Podsumowując trzy kwartały 2023 roku sprzedaż netto wyniosła 642 umów, co stanowi wzrost o 130% w porównaniu do tego samego okresu minionego roku.
Jednocześnie w III kwartale br. Grupa przekazała łącznie 64 lokali, w porównaniu do 120 sztuk w III kwartale roku ubiegłego. Narastająco po trzech kwartałach 2023 roku liczba przekazań wyniosła 350 lokali, czyli na nieco wyższym poziome jak rok wcześniej, kiedy wydano 293 lokale. W całym 2023 roku Grupa INPRO planuje oddać do użytkowania około 600 lokali.
W aktualnej ofercie Grupa INPRO posiada około 1300 mieszkań, domów oraz lokali użytkowych.
O spółce INPRO:
Firma INPRO powstała w 1987 roku. Jest jedną z najbardziej uznanych i liczących się firm deweloperskich działających na rynku trójmiejskim. W swojej ofercie ma przede wszystkim apartamenty i mieszkania o podwyższonym standardzie oraz domy jednorodzinne. Spółka realizuje także inwestycje komercyjne, takie jak hotele apartamentowe i biurowce oraz świadczy usługi budowlane. INPRO kładzie nacisk przede wszystkim na doskonałe lokalizacje swoich inwestycji oraz wysoką jakość wykonania, dzięki czemu od wielu lat zajmuje wysokie miejsce w pierwszej piątce firm deweloperskich na rynku trójmiejskim. Grupa INPRO posiada wykwalifikowaną kadrę budowlaną. Firma szczególną uwagę przykłada do stosowania nowoczesnych technologii oraz nowatorskich rozwiązań technicznych i organizacyjnych. INPRO jest również w czołówce pod względem liczby sprzedanych lokali dzięki odpowiedniemu dopasowaniu oferty do wymagań klientów.
Źródło: Spółka, #INP
