Przejdź do treści

udostępnij:

Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej wyniósł we wrześniu 8,3 proc. - GUS

Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej (w cenach bieżących) wyniósł we wrześniu w Polsce 8,3 proc. wobec 8,2 proc. w poprzednim miesiącu - podał Główny Urząd Statystyczny.

Z kolei wartość sprzedaży detalicznej przez internet w cenach bieżących mdm wzrosła o 0,4 proc.

GUS podaje, że spośród prezentowanych grup o znacznym udziale sprzedaży przez internet wzrost udziału raportowały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grup: „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (z 23,1 proc. przed miesiącem do 24,3 proc.), „tekstylia, odzież, obuwie” (odpowiednio z 17,7 proc. do 17,8 proc.).

Z kolei spadek udziału wykazały natomiast jednostki handlujące meblami, rtv, agd (z 15,7 proc. do 15,6 proc.).

(PAP Biznes), #ALE

map/ gor/

Zobacz także: Allegro.eu SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: