Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking Simulatora. Steampage gry już wystartował
Big Cheese Studio – notowany na GPW producent i wydawca gier wideo – kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together. Studio nie zapomina jednak o fanach podstawowej części gry, pracując nad wersją DLC dodatku – Cooking Simulator: Sushi. Steampage gry już wystartował.
Nowa lokacja oznacza nowe potrawy i składniki. Tym razem gracze rozpoczną nową kulinarną przygodę na jednej z japońskich uliczek. Japonia słynie z potraw bazujących na rybach, ryżu i warzywach, przede wszystkim sushi. I to właśnie bar oferujący przechodniom sushi i inne tradycyjne dania stanie się bazą do odkrywania japońskiej kuchni.
Big Cheese Studio przykłada bardzo dużo uwagi do realistycznego doświadczenia kulinarnego w przestrzeni wirtualnej, dlatego bar sushi atmosferą przypominać będzie lokalne street foody, które można spotkać w wąskich tokijskich uliczkach. W asortymencie pojawią się nowe sprzęty m.in. maszyna do gotowania ryżu oraz kilka rodzajów noży. Nowe będą także mechaniki krojenia produktów do sushi, a także jego składania. Główną motywacją gracza będzie zaspokajanie preferencji i potrzeb klientów baru oraz gromadzenie środków finansowych na zakup nowych i lepszej jakości produktów.
Nowy dodatek Sushi to ukłon w stronę graczy, którzy do tej pory bardzo aktywnie spędzają czas z pierwszą częścią Cooking Simulatora i jej rozszerzeniami. Studio sprawdziło wśród odbiorców, który kierunek kulinarny będzie najbardziej atrakcyjny i okazała się nim być Japonia.
Do tej pory Big Cheese Studio wydało pięć DLC do podstawowej wersji gry, które dały użytkownikom nowe możliwości i przeniosły ich w wyjątkowe miejsca. Wśród nich znaleźć można tryb inspirowany programami Food Network, prawdziwą włoską restaurację z piecem do pizzy, cukiernię, a nawet możliwość gotowania w podziemnym bunkrze.
O spółce Big Cheese Studio:
Big Cheese Studio to producent i wydawca gier wideo z siedzibą w Łodzi, działający od 2018 roku. Model biznesowy studia zakłada tworzenie gier z naciskiem na połączenie symulacji i ekonomii. W 2019 r. na rynku zadebiutowała pierwsza autorska produkcja studia – Cooking Simulator. W czerwcu 2023 r. studio zapowiedziało kontynuację – Cooking Simulator 2. 7 grudnia 2021 r. akcje spółki zadebiutowały na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Źródło: Spółka, #BCS
