Answear.com rozpoczyna proces budowy księgi popytu na akcje nowej emisji
Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej rozpoczyna proces budowy księgi popytu na akcje serii L oferowane w drodze oferty publicznej wyłączonej z obowiązku publikacji prospektu. Budowa księgi popytu potrwa do 26 października. Z kolei cena emisyjna zostanie ustalona nie później niż 27 października o godz. 9:00, przy czym maksymalna jej wysokość została ustalona na 29 zł za akcję.
- Naszym zdaniem ta emisja daje szansę zainwestować w Spółkę, która ma konkretny plan rozwoju w zakresie wykorzystania środków z oferty. To wszystko ma na celu zapewnienie długoterminowego wzrostu i budowy wartości Spółki. Jesteśmy spokojni o zainteresowanie inwestorów, ponieważ jesteśmy wiarygodną spółką i już podczas IPO udowodniliśmy, że potrafimy realizować zakładane cele – komentuje Krzysztof Bajołek, Prezes Zarządu Answear.com.
Akwizycja PRM i Sneakerstudio przeprowadzona na przełomie pierwszego i drugiego kwartału br. znacząco wzmocniła pozycję Answear.com, jako jednego z wiodących podmiotów branży fashion e commerce działającego na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Dodatkowo Spółka otworzyła się na nowy, niezwykle atrakcyjny segment premium sneakers & streetwear, dzięki czemu dociera do nowej grupy klientów, w szczególności reprezentantów pokolenia Z i Alfa.
Pozyskane środki Spółka zamierza przeznaczyć na rozwój marki PRM, w tym na powiększenie oferty produktowej, otwarcie i rozwój działalności na nowych rynkach, a także wydatki marketingowe związane z pozyskaniem nowych klientów oraz rebrandingiem.
Forum X powiązany z prezesem zarządu Spółki Krzysztofem Bajołkiem, planuje wziąć udział w ofercie i objąć akcje serii L w liczbie powodującej co najmniej utrzymanie dotychczasowego poziomu zaangażowania Forum X w kapitale zakładowym i ogólnej liczbie głosów w Spółce.
Spółkę w realizacji transakcji wspiera mBank. Doradcą Prawnym Emitenta w transakcji jest CK LEGAL Chabasiewicz Kowalska i Wspólnicy S.K.A. Na podstawie umowy plasowania mBank odpowiada za zorganizowanie i przeprowadzenie oferty akcji serii L.
| 25 października 2023 o godz. 9:00 | Rozpoczęcie procesu budowania księgi popytu. |
|---|---|
| 26 października 2023 nie później niż godz. 23:59 | Zakończenie procesu budowania księgi popytu. |
| Nie później niż 27 października 2023 o godz. 9:00 | Ustalenie ceny emisyjnej. |
| 3 listopada 2023 | Zakończenie subskrypcji i potwierdzenie wpłat od inwestorów |
Terminy przeprowadzenia Oferty, określone w Harmonogramie, mogą ulec zmianie. W przypadku zmiany terminów Oferty, Spółka przekaże zmodyfikowany Harmonogram do wiadomości publicznej.
O spółce Answear.com:
Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 600 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Spółka opiera się na własnym centrum logistycznym i własnych rozwiązaniach IT, które pozwalają na osiągnięcie wysokiej sprawności operacyjnej, minimalizację kosztów i prowadzenie atrakcyjnej polityki cenowej dla klientów. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear.com stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.
Źródło: Spółka, #ANR
