Przejdź do treści

udostępnij:

Emplocity z nowym kontraktem o wartości 0,91 mln zł

Emplocity, notowana na NewConnect spółka zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, poinformowała o podpisaniu nowego kontraktu ze spółką Myevent na opracowanie inteligentnego asystenta eventowego wspierającego uczestników eventów oraz optymalizującego komunikację.

Wynagrodzenie za realizację przedmiotu Umowy zależne jest od wypracowanych osobogodzin po określonej stawce, przy czym wynagrodzenie to nie będzie większe niż 910 000 zł netto i zostanie powiększone o należny podatek VAT. Wypłata wynagrodzenia będzie następować etapami, zgodnie z realizowanymi przez Spółkę zadaniami. Czas realizacji zlecenia ustalono na koniec lutego 2024 roku.

- Jest to kolejny nasz kontrakt, gdzie możemy zastosować nasze kompetencje z obszaru sztucznej inteligencji do rozwiązania problemu biznesowego. Tym razem pomożemy uczestnikom eventów w lepszej komunikacji. Umowa jest dla nas istotna i będzie miała wpływ na nasze wyniki finansowe. Zgodnie z zapowiedziami koncentrujemy się na pozyskiwaniu nowych klientów i ta umowa jest doskonałym przykładem. Ponadto prowadzimy wiele nowych rozmów, które mam nadzieje zakończą się sukcesem – wskazuje Krzysztof Sobczak, Prezes Zarządu Emplocity S.A.

Asystent ten został zaprojektowany w celu wspierania uczestników wydarzenia, umożliwiając udzielanie odpowiedzi na pytania związane z wydarzeniem, automatyczne generowanie pytań i odpowiedzi na podstawie dokumentacji eventowej, takich jak prezentacje, strony internetowe i pliki PDF oraz zarządzaniem pytaniami i odpowiedziami z automatycznym podpowiadaniem odpowiedzi, a także personalizację Asystenta pod kątem brandingu. Projekt zakłada możliwość udostępniania Asystenta poprzez różne kanały komunikacji, takie jak aplikacje mobilne, strony internetowe, Messenger i Telegram, które zostaną wybrane w trakcie prac. Głównym celem tego zamówienia jest usprawnienie komunikacji podczas wydarzenia.

O spółce Emplocity:

Emplocity powstało 2013 roku w Warszawie. Spółka zajmuje się zastosowaniem rozwiązań z zakresu konwersacyjnej sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów biznesowych. W swoich autorskich rozwiązaniach Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego, wykorzystując zaawansowane algorytmy data science i uczenia maszynowego.

Rozwiązanie Emplocity oferuje funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który prowadzi konwersację i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem, funkcjonującego poprzez platformę do modułowej automatyzacji procesów i wymiany wiedzy. Rozwiązanie działania w trybie 24/7, bez angażowania lub z minimalnym zaangażowaniem ludzkiego operatora.

Emplocity tworzy zespół pasjonatów, którzy czerpią wielką satysfakcję ze swojej pracy. Spółka współpracuje z ponad trzydziestoma specjalistami z których aż dziewięciu posiada tytuł naukowy doktora lub wyższy.

Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są:

  • IntraBot - rozwiązanie automatyzujące komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach: newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze,

 

  • EmbloBot i HireBot - chatboty automatyzujące proces rekrutacji, selekcji, screeningu i komunikacji z kandydatami,

 

  • Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami i potencjalnymi klientami, w obszarze produktowym, wymiany wiedzy i obsługi klienta.

 

Wśród klientów Emplocity są czołowe firmy z wielu branż takich jak: bankowa, ubezpieczeniowa, spożywcza, farmaceutyczna, logistyczno-spedycyjna.

Źródło: Spółka, #EMP

udostępnij: