Skorygowana EBITDA BoomBit w III kw. '23 wyniosła 6,2 mln zł
Skonsolidowana skorygowana EBITDA BoomBit w III kwartale 2023 roku wyniosła 6,2 mln zł - podała spółka w raporcie. W tym okresie skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 55,2 mln zł.
W III kwartale 2023 r. spółka miała 4,9 mln zł skonsolidowanej EBITDA i skonsolidowany zysk netto na poziomie 1,4 mln zł.
W trzech kwartałach 2023 roku łączne przychody grupy wyniosły 183,5 mln zł i były o 17 proc. niższe od 221,7 mln zł w roku poprzednim.
"Oprócz ponad 180,1 mln zł przychodów z gier, grupa BoomBit zaraportowała przychody segmentu blockchain na poziomie 3,4 mln zł, na które złożyły się 2,3 mln zł przychodów osiągniętych przez PlayEmber oraz przychody ze sprzedaży NFT uzyskane przez BoomLand w wysokości 1,1 mln zł" - napisano w komunikacie prasowym.
Jak wskazano, w październiku miała miejsce zapowiadana emisja tokenu $BOOM, której efekty będą widoczne w księgach czwartego kwartału 2023 roku. Łączna kwota kosztów projektów blockchain w okresie 9 miesięcy zakończonych 30 września 2023 roku wyniosła 11,4 mln zł (w porównaniu do 6,9 mln zł w analogicznym okresie roku poprzedniego), z czego w rachunku zysków i strat ujęte zostało 7,7 mln zł.
Skonsolidowana skorygowana EBITDA w trzech kwartałach 2023 roku wyniosła 12,7 mln zł (-38 proc. rdr), zaś zysk netto ukształtował się na poziomie 8,6 mln zł.
W samym segmencie gier mobilnych, wyniki te wyniosły odpowiednio 17,8 mln zł skorygowanej EBITDA i 14 mln zł zysku netto. Segment blockchain po trzech kwartałach miał -5,3 mln zł wyniku netto oraz -5,1 mln zł skorygowanej EBITDA.
Saldo środków pieniężnych na koniec września 2023 wyniosło 41,2 mln zł.
"Najlepiej zarabiającymi tytułami w trzech kwartałach 2023 roku były Hunt Royale (62,2 mln zł), Darts Club (21,2 mln zł) oraz Car Driving School Simulator (9,4 mln zł), czyli gry Mid-Core i Casual" - napisano.
Łącznie przychody z gier mid-core wzrosły o 16 proc. i wygenerowały 111,6 mln zł.
W 2023 roku spółki grupy BoomBit wydały łącznie 13 gier na platformach iOS oraz Google Play, w tym 9 gier typu Hyper-Casual i 4 Mid-Core oraz 10 gier wydanych w modelu Premium na platformach Nintendo Switch i Steam. W bieżącym okresie sprawozdawczym miały również miejsce pierwsze premiery gier portowanych na platformy webowe.
(PAP Biznes), #BBTalk/ ana/
