mPay nawiązuje współpracę z SuperBet
mPay podpisał umowę z SuperBet i będzie promować w aplikacji ofertę bukmachera. Nowa współpraca afiliacyjna to pierwszy krok do wspólnego rozwoju oferty w 2024 r.
- Duża część użytkowników naszej aplikacji to osoby młode, aktywnie szukające informacji o wydarzeniach sportowych i rozrywki. Współpraca z SuperBet uzupełni możliwości aplikacji i dobrze wpisze się w potrzeby klientów. W przyszłym roku będziemy rozwijać współpracę wprowadzając dedykowaną ofertę dla klientów mPay – komentuje Andrzej Basiak, prezes mPay.
W ramach początkowej współpracy mPay za pośrednictwem aplikacji oraz innych kanałów będzie promować usługi SuperBet wśród swoich odbiorców. W 2024 r. spółki będą pracować nad stworzeniem oferty SuperBet dedykowanej użytkownikom mPay. Będą to różnego rodzaju promocje czy pakiety specjalne SuperBet, które będą dostępne tylko przez aplikację mPay.
- Współpraca afiliacyjna z SuperBet jest dla Spółki jedną z form wykorzystania potencjału ogromnej bazy użytkowników aplikacji mPay. Pracujemy nad analogicznymi współpracami z innymi tego typu partnerami, aby Spółka mogła osiągać coraz lepsze wyniki finansowe, a użytkownicy posiadali unikalne oferty – dodaje Andrzej Basiak.
SuperBet prowadzi działalność bukmacherską na podstawie zezwolenia Ministra Finansów z 2019 r. i jest najdynamiczniej rozwijającą się marka w branży bukmacherskiej na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. SuperBet od początku działalności wspiera polskie drużyny piłkarskie oraz reprezentację Polski w skokach narciarskich, a w ostatnich latach także Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
O spółce mPay:
mPay to wiodący polski dostawca rozwiązań i usług z obszaru mobilnych transakcji finansowych. Spółka jest pionierem i jednym z liderów mobilnych płatności komunikacyjnych w Polsce. Jej flagowym produktem jest aplikacja mPay umożliwiająca m.in. prowadzenie rozliczeń między użytkownikami, regulowanie opłat za rachunki, kupowanie biletów komunikacyjnych i wyznaczanie trasy z Planerem Podroży informującym o rozkładach jazdy, regulowanie należności za płatne parkowanie, czy zasilanie telefonicznych kont prepaid. mPay daje swoim użytkownikom, których jest obecnie ponad 1,4 mln, dostęp do bogatej oferty usług.
Spółka aktywnie poszerza portfolio usług z zakresu fintech, których centralnym elementem jest mPortfel. mPay to koncesjonowany agent rozliczeniowy z licencją NBP na własny Schemat Płatniczy jak i firma posiadająca status Krajowej Instytucji Płatniczej nadzorowanej przez KNF, co oznacza, że posiada uprawnienia do prowadzenia rachunków rozliczeniowych dla klientów i wydawania instrumentów płatniczych, w tym kart debetowych. Akcje spółki od 2011 r. są notowane na rynku NewConnect prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych.
Źródło: Spółka, #MPY
