Przejdź do treści

udostępnij:

Vivid Games przedstawiła wyniki za listopad. Spółka kończy prace nad pierwszą wersją prototypu Real Boxing 3

W listopadzie Spółka wygenerowała przychody w wysokości 1,52 mln zł i odnotowała zysk netto w wysokości 20 tys. zł. EBITDA narastająco wynosi 3,25 mln zł. W minionym miesiącu Spółka kontynuowała prace nad projektami tworzonymi w partnerstwie z BoomBit S.A. (Boxing Ring) i spółką z branży FMCG (gra typu endless runner). Największy nacisk Zarząd kładzie jednak na rozwój Real Boxing 3. W I kwartale prototyp trafi do pierwszych testów w ramach soft-lauch.

“Wyniki za listopad są zgodne z naszymi przewidywaniami. Poza promocją kampanii live-ops w tytułach z obecnego portfolio, nadal pracujemy nad tworzoną w kooperacji z BoomBit S.A. grą Boxing Ring - Clash of Warriors. Na początku nowego roku chcemy też zaprezentować potencjalnym partnerom biznesowym prototyp Real Boxing 3, który przedstawi jego potencjał komercyjny i technologiczny. Projekt jest kluczowy z punktu widzenia rozwoju Spółki w kolejnych okresach, a pozyskanie partnera biznesowego może przełożyć się na przyspieszenie prac także nad kolejnymi tytułami zapowiedzianymi w strategii” - podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games.

O spółce Vivid Games:

Vivid Games jest jednym z najlepszych polskich developerów gier mobilnych. Od ponad dekady tworzy i dostarcza na globalny rynek najwyższej klasy produkty. Największym sukcesem Spółki jest Real Boxing, który jest najlepszą serią bokserską dostępną na platformach mobilnych. Studio zostało uznane za swoje osiągnięcia tytułem „Best Indie Developer”, otrzymało też nagrodę „Best Polish Game of the Year oraz prestiżowe wyróżnienie Apple Editors’ Choice. Vivid Games S.A. jest spółką publiczną, notowaną na warszawskiej giełdzie GPW i posiada biura w Bydgoszczy i Warszawie.

Źródło: Spółka, #VVD

Zobacz także: Vivid Games SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: