Integracja LiveChat z platformą Webflow już dostępna
Integracja LiveChat z platformą Webflow jest już dostępna dla klientów obu firm. To efekt współpracy Text, do którego należą takie produkty jak LiveChat, ChatBot i HelpDesk z Webflow - twórcą platformy, która umożliwia bezkodowe tworzenie stron internetowych a z której korzysta obecnie ok. 3,5 mln użytkowników.
Użytkownicy platformy Webflow mogą już, w bardzo prosty sposób, korzystać z LiveChat jako nowego kanału komunikacji. Jest to możliwe zarówno z poziomu Text Marketplace jak i Webflow Apps.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością powitania aplikacji LiveChat w marketplace Webflow” – powiedział Dan Brown, dyrektor ds. rozwoju korporacyjnego w Webflow. „Firmy znajdują się pod coraz większą presją oferowania wsparcia i zaangażowania w czasie rzeczywistym, i wierzymy, że ta płynna integracja między Webflow i LiveChat pomoże kolejnym firmom spotykać się z klientami tam, gdzie się oni znajdują”.
“Jesteśmy dumni, że LiveChat został pierwszym produktem ze swojej kategorii bezpośrednio zintegrowanym z Webflow i dostępnym na platformie Webflow Apps. Tworzymy w ten sposób znaczącą wartość dodaną dla użytkowników, którym praktycznie jedno kliknięcie pozwoli otworzyć nowy kanał komunikacji, a w efekcie skuteczniej monetyzować swój biznes online i poprawiać satysfakcję swoich klientów“ - zaznaczył Szymon Klimczak, Chief Growth Officer w Text.
Natywna integracja LiveChat z Webflow umożliwia użytkownikom tej platformy na błyskawiczne i bardzo proste dodanie nowego kanału komunikacji ze swoimi klientami. Dzięki niej strony internetowe zbudowane w Webflow mogą teraz oferować interaktywne i natychmiastowe wsparcie klienta za pośrednictwem LiveChat. To z kolei prowadzi do zwiększenia zaangażowania użytkowników i budowania silniejszych relacji z klientami.
Niezwykle ważne jest to, że sam LiveChat, dzięki około dwustu integracjom może współpracować z wieloma kluczowymi rozwiązaniami dla firm. Umożliwia też zebranie w jednym miejscu komunikację z wielu kanałów, a także późniejszą analizę zebranych informacji.
Kombinacja danych LiveChat i Webflow umożliwia zaawansowane analizy i raportowanie. Użytkownicy mogą teraz monitorować efektywność komunikacji online w kontekście zachowań użytkowników na stronie, co pozwala na bardziej precyzyjne dostosowanie strategii obsługi klienta.
O Text S.A. i Grupie Text
Text (dawniej LiveChat Software) działa na rynku usług “customer service” i jest jednym z liderów globalnego rynku rozwiązań typu live chat. Jego produkt LiveChat wspiera firmy w zakresie obsługi klienta, wsparcia sprzedaży online i generacji leadów. Dzięki niemu partnerzy LiveChat mogą pozostać w kontakcie ze swoimi klientami w każdym miejscu i czasie. Inne produkty Spółki to ChatBot i HelpDesk, KnowledgeBase i OpenWidget. Text od kwietnia 2014 r. jest też spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Z rozwiązania LiveChat korzysta ponad 37 tysięcy firm z ok. 150 krajów, z produktu ChatBot blisko 3000 klientów z więcej niż 30 krajów, a z produktu HelpDesk ponad 1000 klientów.
O Webflow:
Webflow to wiodąca platforma do wizualnego tworzenia stron internetowych bez konieczności programowania. Poprzez połączenie nowoczesnych technologii deweloperskich w jedną platformę, Webflow umożliwi budowanie stron internetowych w sposób wizualny, oszczędzając czas programistyczny, podczas gdy czysty kod generuje się płynnie w tle. Webflow dostarcza technologię dla stron internetowych innowacyjnych firm, takich jak Zendesk, Lattice, Getaround, Upwork, Allianz i Dell. Założony w 2013 roku i mający siedzibę w San Francisco, Webflow jest wspierany przez takie firmy jak Accel, CapitalG, Silversmith Capital Partners, Y-Combinator i Draper Associates. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę webflow.com lub napisz na adres press@webflow.com.
Źródło: Spółka, #LVC
