Przychody Miraculum w grudniu wyższe o 23 proc. r/r
Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum wypracowała w grudniu 3,2 mln zł przychodów – jest to o 23 proc. więcej w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Największy udział w przychodach miał kanał nowoczesny – w minionym miesiącu wpływy z tego tytułu wyniosły 1,5 mln zł i jest to wzrost o 143 proc. r/r.
W całym 2023 roku Miraculum wygenerowało 47,4 mln zł przychodów i jest to wzrost o 9 proc. w porównaniu do przychodów osiągniętych w 2022 r.
- Końcówka roku w Miraculum była bardzo intensywnym czasem sprzedażowym, co ma odzwierciedlenie w osiągniętych wynikach. Cieszymy się też ze wzrostu przychodów w całym 2023 roku, a także z odbudowy pozycji rynkowej naszych marek. Tymczasem przed nami wyjątkowy rok – nasza firma świętuje 100-lecie działalności. W tym okresie byliśmy uczestnikami wielu historycznych wydarzeń czy prekursorem wielu innowacyjnych wdrożeń. Nie zwalniamy tempa i pracujemy nad kolejnymi nowościami w naszych markach – komentuje Sławomir Ziemski, prezes Miraculum
Z okazji jubileuszu, Miraculum zapowiada wiele informacji, wydarzeń i promocji, które na bieżąco będą komunikowane w kanałach social media firmy.
O spółce:
Miraculum to notowana na GPW polska spółka kosmetyczna, która konsekwentnie buduje swoją pozycje rynkową przy zachowaniu szacunku do swej tradycji i bogatej historii. Firma istnieje na rynku od 1924 roku. Działalność Spółki koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu, stosując przy tym własne, oryginalne receptury. Spółka skupia w swoim portfolio 12 marek: Miraculum, PRASTARA, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.
Źródło: Spółka, #MIR
