Przejdź do treści

udostępnij:

W strategii na lata '24-27 Cherrypick Games planuje wydawanie gier multiplatformowych

Cherrypick Games w zaktualizowanej strategii na lata 2024-27 zakłada wydawanie gier z segmentu premium na wielu platformach - podała spółka w komunikacie. Celem spółki na lata 2024-27 jest również stworzenie dwóch gier multiplatformowych.

Gry z segmentu premium mają być wydawane m. in. na platformy mobile, PC, Playstation, Xbox oraz Nintendo Switch.

Oceniono, że tego rodzaju produkcje będą miały większy potencjał komercyjny dla spółki niż produkcje typu free2play lub freemium, co ma wynikać z obserwowanych przez spółkę zmian i trendów na globalnym rynku gier.

Strategicznym celem spółki na lata 2024-2027 jest wyprodukowanie i wydanie co najmniej dwóch nowych gier multi-platformowych z kategorii premium. Na obecnym etapie pracy spółka dopuszcza zarówno współpracę z wydawcą, jak i samodzielne wydanie kluczowych tytułów.

W zaktualizowanej strategii zarządu szczególne znaczenie będzie miało wykorzystanie zasobów spółki, takich jak m.in.:

- silny zespół deweloperski, który został rozbudowany w okresie od 2022 roku;

- doświadczenie zebrane przy produkcji gry Kingdoms: Merge Build, która została wydana na wszystkie urządzenia firmy Apple. Obecnie spółka prowadzi prace nad jej adaptacją na urządzenie Apple Vision Pro;

- relacje biznesowe z partnerami biznesowymi z którymi spółka współpracowała w ostatnich latach,

W komunikacie wskazano, że spółka prowadzi prace nad projektem o roboczej nazwie "Papillon".

W latach 2024-2027 spółka planuje wydanie starszych gier ze swojego portfolio na nowe platformy. Cherrypick Games może też kontynuować współpracę z dotychczasowymi partnerami (Apple, Nine66), lub nawiązać współpracę z nowymi partnerami w celu realizacji projektów finansowanych przez partnerów.

Spółka zakłada obecnie, że realizacja strategii zostanie sfinansowana ze środków własnych, ewentualnie ze środków z potencjalnych umów wydawniczych, realizacji projektów finansowanych przez partnerów, lub komercjalizacji gier z "back catalogue".

Spółka nie wyklucza również pozyskania kapitału zewnętrznego w celu zdynamizowania rozwoju spółki.

(PAP Biznes), #CHP

mcb/ ana/

udostępnij: