Przejdź do treści

udostępnij:

Grupa Eurocash integruje hurt i zapowiada nowe rozdanie w połączonym biznesie hurtowym

Eurocash z początkiem stycznia połączył w jedną jednostkę swoje dwa kluczowe biznesy hurtowe i zaczął intensywnie inwestować w ceny w kanale cash & carry. Dzięki temu zintegrowany hurt Eurocash już teraz może się pochwalić nie tylko najszerszym asortymentem i najlepszym serwisem, ale też najtańszymi halami cash & carry w Polsce*.

– Repozycjonowanie hurtu to ważny element transformacji naszego biznesu na jeszcze bardziej klientocentryczny. Połączenie Eurocash Dystrybucja i Eurocash Cash & Carry w jeden biznes pozwoliło nam istotnie uprościć procesy i poprawić efektywność. Od teraz oferujemy naszym klientom, w ramach jednej umowy, zakupy w najtańszych w kraju halach i zakupy z dowozem z najlepszym na rynku serwisem. Poprzez platformę Eurocash.pl, w ramach której klient może płynnie przejść pomiędzy towarem dostępnym na dowóz, na hali czy w click and collect, oferujemy najszerszy asortyment w Polsce. Dzięki połączeniu sił sprzedażowych możemy dostosować każdą ofertę do konkretnych potrzeb naszych klientów. Fuzja ta niesie za sobą szereg konkretnych korzyści dla klientów: niskie ceny, świetny, szeroki asortyment, wielokanałowy serwis, prostą obsługę wszystkich kwestii zaopatrzenia sklepu z jednym opiekunem klienta. Zmiany przyczynią się do poprawy konkurencyjności cenowej naszych klientów, uproszczenia ich biznesu i uwolnienia ich czasu. To jest istotny kamień milowy w realizacji naszej strategii na lata 2023-2025 – komentuje połączenie jednostek Paweł Surówka, Prezes Grupy Eurocash.

Dzięki połączeniu jednostek wszystko, co najlepsze w dotychczasowej ofercie hurtowej Eurocash, będzie zapewnione w jeszcze szerszym zakresie. Projekt Najtańsze Cash & Carry w Polsce jest tego doskonałym przykładem.

– W ramach integracji naszych biznesów hurtowych, porównaliśmy nasze oferty z konkurencją i zbadaliśmy koszyk 50 TOP produktów dla sklepów niezależnych. Niektóre artykuły oferujemy o nawet 20 proc. taniej**! Chcemy, żeby nasi klienci o tym wiedzieli. Inwestujemy w ceny, bo chcemy wszystkim naszym klientom zapewnić możliwość skutecznego konkurowania m.in. z dyskontami. Cena na półce to kryterium numer jeden w wyborze miejsca zakupów, co potwierdza się w wielu badaniach. Równocześnie oferujemy wszystkim naszym klientom najlepszy serwis dowozowy, do którego przekonało się już tysiące sklepów w całej Polsce. Dzięki temu nasi klienci mają wszystkie

* Na podstawie cyklicznych badań prowadzonych od 4.12.2023 przez niezależną agencję badawczą Estymator - Badania Rynku i Opinii na zlecenie Eurocash S.A. Badania polegały na porównaniu cen na próbie co najmniej 50 produktów (marka, pojemność, gramatura) z oferty handlowej kierowanej do przedsiębiorców (B2B) w ogólnopolskich halach Cash&Carry w wybranych miastach w Polsce. Więcej szczegółów dotyczących metodyki badania na www.najtaniejweurocash.pl.

** Jw.

 

udostępnij: