Przejdź do treści

udostępnij:

Ten Square Games rozszerza współpracę z Major League Fishing i zostaje sponsorem nagrody Fishing Clash Angler of the Year

24 stycznia 2024 r. Major League Fishing ogłosiło nowego sponsora tytularnego prestiżowych nagród Wędkarza Roku (AOY) w swoich czterech najważniejszych ligach. Fishing Clash największa gra mobilna wyprodukowana przez Ten Square Games jest sponsorem tytularnym nagród dla Wędkarza Roku w zawodach z serii: Bass Pro Tour, Tackle Warehouse Invitationals, Toyota Series i Phoenix Bass Fishing League.

Najnowszy projekt sponsoringowy MLF i Ten Square Games to efekt owocnej współpracy marketingowej w sierpniu 2023 r. W ramach tego przedsięwzięcia gracze w Fishing Clash rywalizowali na wodach cyfrowej zatoki Saginaw w codziennych wyzwaniach turniejowych, w których profesjonaliści zrzeszeni w MLF walczyli o zwycięstwo podczas finałowego wydarzenia sezonu Bass Pro Tour 2023 w Bay City w stanie Michigan.

"Z bazą graczy liczącą ponad 80 milionów osób, Fishing Clash ma szansę dotrzeć do entuzjastów wędkarstwa na świeżym powietrzu na całym świecie. Dzięki poszerzeniu naszej współpracy i wystąpieniu Fishing Clash w roli oficjalnego sponsora rywalizacji o tytuł Wędkarza Roku w czterech najważniejszych ligach w klasyfikacji MLF, przenosi zaangażowanie zespołu Fishing Clash w promocję profesjonalnego wędkarstwa na wyższy poziom. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie obopólne korzyści zarówno MLF, jak i Ten Square Games".- powiedziała Kathy Fennel, wiceprezes wykonawcza i dyrektorka generalna Major League Fishing.

Tytuł Wędkarza Roku w klasyfikacji MLF to jeden z najtrudniejszych tytułów do zdobycia. Trofeum przypada osobie, która osiągnie najlepsze wyniki podczas całego sezonu, a nie tylko zwycięży zmagania podczas wybranych zawodów. Aby odnieść zwycięstwo podczas MLF Bass Pro Tour 2024, zawodnik musi pokonać 80 najlepszych profesjonalnych wędkarzy na świecie w siedmiu turniejach. Zdobywca tytułu musi być niezwykle wszechstronny, ponieważ podobnie jak Fishing Clash, w Bass Pro Tour wędkarze rywalizują ze sobą na różnych typach łowisk przez cały sezon.

Od pierwszego turnieju z serii Bass Pro Tour zorganizowanego w 2019 roku, cztery osoby zdobyły tytuł Wędkarza Roku. Wśród nich jest dwukrotny zwycięzca turnieju Jacob Wheeler - jedyny wędkarz, który kiedykolwiek zdobył tytuł dwukrotnie. Natomiast w 2023 roku tytuł trafił do Matta Beckera, który jako pierwszy zawodnik w historii zdobył trofeum debiutując w tym wydarzeniu.

"Dzięki kontynuacji współpracy z Major League Fishing, nie tylko sponsorujemy wyjątkowe wydarzenie wędkarskie, ale przede wszystkim po raz kolejny pokazujemy, że nasze zaangażowanie w wędkarstwo wykracza poza świat wirtualny i ma realny wymiar. Ten projekt to pomost pomiędzy wirtualnym światem Fishing Clash, a pasją dzieloną przez entuzjastów wędkarstwa na świeżym powietrzu na całym świecie. To nasza kolejna inicjatywa, w której staramy się połączyć w jedną społeczność osoby zainteresowane wędkarstwem, zarówno w wymiarze wirtualnym, jak i realnym, poprzez projekty, które angażują amatorów tego sportu na całym świecie".- skomentował Andrzej Ilczuk, Prezes Ten Square Games.

Fishing Clash sponsorem Nagród Wędkarza Roku w 2024 w następujących ligach MLF:

- Wędkarz roku Bass Pro Tour Fishing Clash (USD 100 000)

- Wędkarz roku Tackle Warehouse Invitationals Fishing Clash (USD 50,000)

- Wędkarz Roku Toyota Series Fishing Clash (USD 5,000 na 1 dywizję; w sumie 6 dywizji)

- Wędkarz roku Phoenix Bass Fishing League Fishing Clash (USD 1,000 na 1 dywizję, w sumie 24 dywizje).

Logo Fishing Clash, jako sponsora tytularnego nagrody Wędkarza Roku, będzie eksponowane podczas transmisji na żywo MLFNOW! oraz transmisji telewizyjnych na kanałach Discovery i Outdoor Channel, oraz w pozostałych mediach należących do MLF. Logotyp pojawi się również we wszystkich transmisjach telewizyjnych Bass Pro Tour obejmujących 312 godzin relacji z wydarzeń towarzyszących turniejowi. Fishing Clash pojawi się również w postach publikowanych przez MLF w mediach społecznościowych związanych z turniejem Bass Pro Tour AOY: w materiałach z linkami, filmach na platformie YouTube, wywiadach na żywo na Facebooku, ankietach w mediach społecznościowych oraz na profilu MLF na Instagramie dedykowanemu nagrodzie "Fishing Clash Angler of the Year". W każdym z materiałów znajdą się linki umożliwiające instalację gry. Ekspozycja medialna tego wydarzenia obejmuje MLF Bass Fishing Magazine, w którym logo Fishing Clash pojawi się we wszystkich sześciu wydaniach, zapewniając Ten Square Games wyjątkową okazję do dotarcia do odbiorców, których pasją są wędkarstwo i aktywność na świeżym powietrzu.

Fishing Clash to jedna z wiodących gier mobilnych na świecie, plasująca się w pierwszej 50 najbardziej popularnych tytułów w sklepie Google Play. Ma ponad ponad 80 milionów fanów w 171 krajach. Ten interaktywny symulator wędkarstwa 3D oferuje graczom możliwość chwycenia za sprzęt wędkarski i wyruszenia na ekstremalne wędkarskie przygody. Gra oferuje użytkownikom możliwość poznania wielu gatunków ryb i doświadczenia wędkarskich przygód w wielu lokalizacjach na całym świecie, w tym w łowiskach MLF Bass Pro Tour, takich jak jezioro Guntersville, Wielkie Jeziora i zatoka Saginaw.

 

Źródło: Spółka, #TEN

Zobacz także: Ten Square Games SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: