Przejdź do treści

udostępnij:

Ponad 2 tysiące produktów Pepco trafi na półki sklepów w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Produkty Pepco - od przyborów kuchennych, przez dekoracje łazienkowe, po elementy wystroju wnętrz – są już dostępne na półkach ponad 850 sklepów Poundland w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Tym samym klienci z tych – liczących ponad 70 milionów mieszkańców – rynków zyskali dostęp do asortymentu, oferowanego w sklepach Pepco w całej Europie. Rozwój oferty koordynowany jest głównie z Poznania, gdzie mieści się centrala Pepco. Globalne zakupy realizowane są przez spółkę zależną Grupy – PGS, łączącą firmę bezpośrednio z ponad 700 producentami, co pozwala na wybór najlepszych jakościowo i cenowo produktów.

Z końcem stycznia na półki sklepów Poundland trafiły m.in. dobrze znane klientom Pepco naczynia kuchenne, świece, poduszki, zabawki, kubki, sztućce, ręczniki czy obrusy. Pojawienie się nowych akcesoriów domowych w Poundland jest następstwem ubiegłorocznych zmian w ofercie odzieżowej sieci, która obejmowała również wprowadzenie produktów zapewnianych przez Pepco, w tym w szczególności odzieży dziecięcej.

"To największa metamorfoza ogólnej oferty w trzydziestoletniej historii Poundland i bardzo ważna zmiana dla naszych klientów, nie tylko ze względu na doskonałą wartość nowego asortymentu. Ukończenie przejścia zarówno z asortymentu odzieżowego, jak i domowego do odnowionych linii produktowych zapewnianych przez Pepco, nie tylko nada naszym sklepom nowy wygląd, ale także zapewni niesamowitą wartość, którą możemy zaoferować naszym klientom" – powiedział Tim Bettley, Commercial Director Poundland.

Rewolucja ofertowa w Poundland jest efektem ciągłego rozwoju Grupy Pepco, która stawia na sprawdzony, rentowny model sklepów, przekładający się na wzmacnianie marki wiodącego europejskiego detalisty. Ważną rolę w całym procesie odgrywa PGS, spółka zależna Grupy Pepco, od 2023 roku w pełni zintegrowana z biznesem Pepco i łącząca sieć z ponad 700 producentami.

„Dzięki współpracy z PGS, mamy bezpośredni dostęp do produktów u źródeł, co daje nam wyjątkowe możliwości ich rozwoju, dopasowania do potrzeb naszych klientów i negocjowania możliwie jak najniższych cen. W ten sposób możemy wybierać najciekawsze; najlepsze jakościowo i cenowo rozwiązania. A dodatkowo tworzyć i zamawiać produkty wyjątkowe i dostępne tylko w naszych sklepach. Kluczową rolę w tym procesie pełni dział Commercial Pepco, zatrudniający dziś 400 osób pracujących głównie w naszej siedzibie w Poznaniu, którzy odpowiedzialni są za kreowanie wyjątkowej oferty jak najlepiej odpowiadającej potrzebom naszych klientów, którzy poszukują produktów dobrej jakości, w niskiej cenie” – komentuje Agnieszka Jaworska Pepco Group Commercial Director.

Źródło: Spółka, #PCO

Zobacz także: Pepco Group NV - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: