Boombit szacuje, że w styczniu przychody wzrosły mdm o 10,4 proc. do 22,7 mln zł
Grupa Boombit szacuje, że w styczniu 2024 roku jej przychody wzrosły mdm o 10,4 proc. do 22,7 mln zł - poinformował wydawca gier w komunikacie prasowym. Przychody pomniejszone o koszty pozyskania użytkownika i prowizje platform wyniosły 8,8 mln zł (+44,3 proc.), a liczba pobrań wyniosła w styczniu 17,9 mln.
Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 12,6 mln zł (-1,1 proc.), a koszty prowizji platform do 1,3 mln zł (-24,9 proc.).
Jak podano, w styczniu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Darts Club (4,7 mln zł), Hunt Royale (3,5 mln zł przychodów) oraz Falling Art Ragdoll Simulator (0,9 mln zł).
"W styczniu, patrząc na sam segment gier mobilnych, zanotowaliśmy podobne przychody i wydatki na User Acquisition, jak w poprzednim miesiącu. Duży wzrost pokazujemy za to w segmencie projektów blockchain, co wynika z blisko 2 mln zł otrzymanych przez PlayEmber za osiągnięcie kolejnego milestone w ramach umowy grantowej z Near Foundation. W segmencie gier mobilnych warto zauważyć, że istotna zmiana nastąpiła na liście naszych najlepiej zarabiających gier, gdzie, dzięki najlepszemu w historii wynikowi, na pierwsze miejsce awansował Darts Club" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Marcin Olejarz.
Dodal, że spółka ponadto pracuje nad poprawą monetyzacji i nowym contentem do Hunt Royale. Jeszcze w tym półroczu gracze powinni spodziewać się dwóch zupełnie nowych trybów rozgrywki.
"Cały czas pracujemy nad uzupełnieniem naszego portfolio o kolejne ciekawe tytuły. W styczniu podpisaliśmy umowę wydawniczą na grę RPG - Hero Legacy. Oprócz samej możliwości wydania tego tytułu, zostaliśmy wzmocnieni doświadczonym zespołem produktowym, który już w ramach BoomBit będzie kontynuował jego development. Ponadto w ramach umowy uzyskaliśmy współwłasność wartości intelektualnej. Gra jest na bardzo zaawansowanym etapie produkcji, planujemy ją wydać jeszcze w tym roku" - dodał.
(PAP Biznes), #BBTalk/ osz/
