Przejdź do treści

udostępnij:

Cyfrowy Polsat oczekuje wzrostu rynku reklamy TV i sponsoringu w '24 r w niskim jednocyfrowym tempie

Grupa Cyfrowy Polsat oczekuje, że rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2024 roku będzie rósł w niskim jednocyfrowym tempie - podała spółka w komunikacie.

Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy TV Polsat w IV kwartale 2023 roku wzrosły o 1,1 proc. r/r do poziomu 415 mln zł, podczas gdy rynek reklamy telewizyjnej zanotował wzrost o 0,4 proc.

W efekcie udział Grupy TV Polsat w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu zwiększył się do poziomu 28,6 proc. w porównaniu do 28,3 proc. w IV kwartale 2022 roku.

(PAP Biznes), #CPS

epo/

Zobacz także: Cyfrowy Polsat SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: