Artifex Mundi szacuje, że miał w kwietniu 8,5 mln zł przychodów, 35 proc. więcej rdr. Przychody z komercjalizacji flagowego produktu "Unsolved" wzrosły o 48 proc. do 7,8 mln zł - podała spółka w komunikacie.
Jak podano, poniesione przez spółkę koszty akwizycji nowych graczy w kwietniu osiągnęły poziom 4,2 mln zł.
"Kwiecień zakończyliśmy solidnym dwucyfrowym wzrostem przychodów oraz tzw. pierwszej marży (przychodów pomniejszonych o koszty marketingu), która w minionym miesiącu wyniosła ponad 4,3 mln zł. Na bieżąco śledzimy sytuację na globalnym rynku reklamy online i dostosowujemy skalę naszych działań do warunków rynkowych. Dane z ostatnich dni sugerują, że szczyt wzrostów cen mamy już za sobą" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Przemysław Błaszczyk.
Dodał, że spółka liczy na to, że w perspektywie kilku tygodni będzie mogła zintensyfikować kampanie marketingowe dla Unsolved, jeszcze mocniej zwiększając bazę jej graczy.
(PAP Biznes), #ARTdoa/ asa/