Answear.com otwiera pierwszy, stacjonarny concept store | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
23 maj 2024, 11:45

Answear.com otwiera pierwszy, stacjonarny concept store

Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i design w regionie CEE, otwiera swój jedyny concept store w prestiżowej, warszawskiej Fabryce Norblina. Na 2000 mkw przestrzeni klienci, oprócz najlepszych kolekcji marek premium, będą mogli znaleźć m.in. nowoczesne i inteligentne przymierzalnie VIP, kawiarnię, punkt krawiecki, a także pickup point do odbioru i zwrotu zamówień internetowych. Dzięki nowej przestrzeni Answear.com kontynuuje budowę mocnej pozycji w segmencie premium fashion brands.

- Answear Concept Store to więcej niż sklep. To jedyna taka przestrzeń, gdzie zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem. Zgodnie z naszą filozofią klientocentryzmu, w nowej przestrzeni zamierzamy zadbać o klientów w odpowiedni sposób. Będziemy oferować nie tylko wyselekcjonowane kolekcje od światowych marek modowych, ale także wyjątkową atmosferę, najwyższy poziom komfortu podczas zakupów oraz okazję do relaksu, rozrywki i inspiracji – mówi Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Na 2000 mkw concept store klienci, w podziale na strefy produktowe, otrzymują wszechstronną i zróżnicowaną ofertę marek takich jak m.in. Victoria Beckham, Tory Burch, Rotate, Custommade, Elisabetta Franchi, Liu Jo, Pinko, MICHAEL Michael Kors, Iro, Diesel, AllSaints, Vanda Novak, Coach, Swarovski, czy Furla, a także adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger czy Polo Ralph Lauren. Oferta obejmuje asortyment męski, damski i dziecięcy. Dostępne będą także marki z kategorii home & lifestyle w dziale home.

Miejsce wyróżnia się designem, uwagę przykuwają niestandardowe meble zaprojektowane na potrzeby concept store, drewniana podłoga oraz olbrzymie i wykonane z prawdziwym rozmachem witryny sklepu. Oprócz starannie wyselekcjonowanej oferty marek premium klienci będą mogli skorzystać również z punktu krawieckiego, w którym będzie można spersonalizować i dostosować do swoich potrzeb zakupione rzeczy, a także kawiarni otoczonej roślinną oranżerią.

W zakupach mają pomagać innowacyjne rozwiązania technologiczne obejmujące m.in. przestronne, inteligentne przymierzalnie umożliwiające szybki wybór rozmiaru czy koloru odzieży bez wychodzenia z przymierzalni. Dodatkowo po raz pierwszy na świecie zostaną zastosowane ultranowoczesne komputery kasowe firmy Elo Touch, z dwoma ekranami dla sprzedawcy i klienta, które czynią zakupy interaktywnymi i transparentnymi.

- Jestem przekonana, że nasza nowa przestrzeń pokaże pełną wyjątkowość tego, kim jesteśmy, wprowadzając kolaboracje z markami na najwyższy poziom. Zwłaszcza z tymi, które wciąż mocno opierają swoją ekspozycję o sklepy stacjonarne, dając klientom możliwość obejrzenia na miejscu swoich ekskluzywnych, wysokojakościowych produktów – komentuje Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com.

Dla marek modowych, szczególnie tych luksusowych i o globalnej renomie, niezwykle ważne są fizyczna obecność oraz bezpośrednia interakcja z klientami, by móc w pełni prezentować swoje najwyższej jakości produkty i być bliżej klientów. Z tego względu uruchamianie salonów sprzedaży jest naturalną decyzją Spółki, która koncertuje się na premiumizacji swojej oferty.

Z racji na dużą skalę działalności Spółki w e-commerce, udział sprzedaży stacjonarnej w całości przychodów nie będzie istotny, ale firma liczy na korzyści wizerunkowe i te wynikające z budowy bliższych relacji zarówno z dostawcami jak i konsumentami.

Źródło: Spółka, #ANR

Zobacz także: Answear.com SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości

Pełna treść dostępna jest tylko dla płatnych abonentów StrefaInwestorow.pl.

Zamów abonament Zaloguj się

Rejestracja w serwisie Strefa Inwestorów

Rejestracja w serwisie Strefa Inwestorów odbywa się w ramach naborów. Ostatni nabór odbył się w styczniu 2024 r. W tej chwili dołączenie do społeczności inwestorów nie jest możliwe.
Jeżeli zależy Ci na dostępie do praktycznej wiedzy o inwestowaniu, zapisz się na listę adresową czytelników darmowego e-booka "Jak analizować wykresy giełdowe". Zostawiając swój adres e-mail umożliwisz mi poinformowanie Cię o możliwości rejestracji, kiedy odbędzie się kolejny nabór do serwisu.

Jak analizować wykresy giełdowe

W razie pytań lub wątpliwości możesz pisać na adres: Pawel@StrefaInwestorow.pl (link sends e-mail).

Oto, co zyskujesz dołączając teraz do Strefy Inwestorów:
  • Blog inwestorski - najlepsza wiedza i doświadczenia z moich 19 lat nieprzerwanego inwestowania na GPW (analiza rynku i przede wszystkim akcji spółek notowanych na GPW), a w tym:
    • Komentarze giełdowe - omówienie sesji giełdowej - indeksy i wybrane spółki
    • Podsumowanie tygodnia - komentarz weekendowy - zobacz przykładowy wpis
  • Edukacyjny portfel inwestycyjny Strefy Inwestorów – praktyczne przykłady inwestowania w akcje, głównie z GPW w oparciu o analizę wykresów.
  • Edukacyjny portfel "Petard" – praktyczne przykłady inwestowania w akcje spółek z GPW w oparciu o analizę fundamentalną.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Ewy Walkowiak "W poszukiwaniu sygnałów" - techniki DiNapoli'ego na GPW.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Tomasza Krynickiego "Impuls i korekta" - w poszukiwaniu okazji inwestycyjnych.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Rafała Irzyńskiego "Fundamenty i Spekulacja" - w poszukiwaniu okazji inwestycyjnych.
  • Podcast "21% Rocznie EXTRA | Jak inwestować" - cotygodniowe omówienie sytuacji wybranych spółek z polskiej giełdy w przystępnej formie audio.
  • Pakiet Środy z Siłą Relatywną (SzSR), a w nim:
  • Artykuły edukacyjne - praktyczna wiedza w przystępnej formie, gotowa do zastosowania.
  • Dostęp do bieżących dyskusji w gronie innych inwestorów giełdowych.
Bonusy:
  • BONUS SPECJALNY ①: Miesięczny abonament w Sindicator.net - całkowicie bezpłatny dostęp do skanera rynku giełdowego na 1 miesiąc (dostępny od 30 czerwca 2024 r.).
  • BONUS SPECJALNY ②: WIDEO: Inwestowanie w wartość i inwestowanie we wzrost