LPP podtrzymuje cele na 2024 rok
Grupa LPP podtrzymuje cel osiągnięcia w roku finansowym 2024 ok. 21 mld zł sprzedaży i 52-53 proc. marży brutto na sprzedaży - podała spółka w raporcie kwartalnym.
Spółka zakłada zwiększenie powierzchni o 25 proc. rdr, priorytetowo traktując rozwój salonów marki Sinsay.
Jednocześnie, jak podano, spółka zakłada utrzymanie efektywności kosztowej (wskaźnik: koszty operacyjne/sprzedaż poniżej 40 proc.).
Planowane są wydatki inwestycyjne na poziomie 1,5 mld zł, z tego 1,2 mld zł na sklepy.
Dodatkowo spółka chce zachować bezpieczny poziom zadłużenia i nie ma planów rolowania obligacji.
"W realizacji planów na 2024 umacnia grupę dobra perspektywa II kwartału, wynikająca z pozytywnego przyjęcia kolekcji letniej przez klientki/klientów oraz wzrostu sprzedaży rdr w okresie od 1 maja 2024 do 10 czerwca 2024 19 proc. w walutach stałych, a także realizacji zaplanowanych otwarć sklepów w II kwartale" - napisano w raporcie.
(PAP Biznes), #LPPpel/