Przejdź do treści

udostępnij:

Drug Dealer Simulator 2, wyczekiwana kontynuacja przeboju od Movie Games, zadebiutuje w czwartek o 17:00 na platformie Steam

Movie Games S.A. - notowany na GPW producent i wydawca gier wideo - informuje, że dzisiaj o godzinie 17:00 CET na platformie Steam będzie miała miejsce premiera Drug Dealer Simulator 2 - sequela jego największego hitu. Gra będzie dostępna w cenie $24.99/97.95 PLN. Dla posiadaczy pierwszej części gry przygotowano specjalną, promocyjną ofertę.

Drug Dealer Simulator 2 to kontynuacja Drug Dealer Simulator, niezależnego przeboju na PC z 2020 roku, który prawdopodobnie jako pierwsza gra w historii symulował życie dealera narkotyków. DDS1 zgodnie z komunikatami spółki dawno już przekroczył ponad 800 000 sprzedanych kopii.

Rozgrywka Drug Dealer Simulator 2 będzie toczyć się na archipelagu 9 dużych wysp. Gracze będą mogli wybrać swoją postać spośród 6 przygotowanych przez twórców. W trakcie rozgrywki czeka na nich ponad 200 questów, 10 regionów do odkrycia, ponad 40 kryjówek, zmienna pogoda i cała masa atrakcji. Wszystko to powinno się przełożyć na ponad 30 godzin głównej linii fabularnej, a w sumie nawet kilkaset godzin gry do tego, aby poznać tę produkcję w całości. DDS2 wprowadza większy, piękniejszy świat dzięki silnikowi Unreal Engine 5 oraz pożądany przez fanów pierwszej części tryb kooperacji, a także nowe mechaniki, takie jak walka wręcz czy bronią białą.

Wishlista gry Drug Dealer Simulator 2 jest najszybciej budującą się listą życzeń w historii portfolio wydawniczego Movie Games. Liczba członków odświeżonego serwera Discord serii przekroczyła już 24 tys.

“Okres premierowy gry jest zwieńczeniem intensywnej kampanii marketingowej o rekordowym dla spółki budżecie wynoszącym 500 000 PLN. Wersja demonstracyjna DDS2, pokazująca graczom tryb kooperacji, została zaprezentowana w grudniu 2023 roku  i osiągnęła peak 1471 graczy, porównywalny z peakiem  udanych premier gier indie. Zaktualizowane demo było też obecne w lutym na festiwalu Steam Next Fest”, mówi Piotr Gnyp - Chief Marketing Officer grupy kapitałowej Movie Games i twórca strategii marketingowej gry. “W marcu rozpoczęła się komunikacja zespołu marketingu zarządzanego operacyjnie przez Michała Puczyńskiego, skupiająca się głównie na aktywizacji społeczności, łącząca płatną promocję z szeregiem aktywności organicznych - od konkursów po realizację komiksowych prequeli” - dodaje.

“W maju, po ogłoszeniu daty premiery, rozpoczęto akcję z partnerami zewnętrznymi. Trailery i informacje o grze pojawiły się w światowych mediach, w tym w największych serwisach takich jak IGN, PC Gamer czy GamesRadar, oraz mediach nieanglojęzycznych, w tym Multiplayer.it, Denfaminicogamer.jp czy 4Gamer.net. Dodatkowo gra uczestniczyła zarówno w największych Steamowych festiwalach, jak również w dwóch kluczowych show wchodzących w skład Summer Game Fest. Warto też odnotować pozytywną recenzję wersji beta w polskim papierowym magazynie PSX Extreme” - prezentuje szczegóły Piotr Gnyp.

W wyniku działań marketingowych gra jest już prezentowana przez influencerów. Na szczególną uwagę zasługuje popularny streamer Tomato, który grał w trybie kooperacji ze Strippinem, równocześnie transmitującym swoją rozgrywkę. Warto dodać, że po klucze do gry zgłaszają się content creatorzy z całego świata, w tym z tak odległych krajów, jak Irak, Indie, Iran, Sri Lanka itp. W dniu premiery można spodziewać się streamów od influencerów, z którymi spółka podpisała wcześniej umowy, takich jak TmarTn2, Raptor, MenosTrece czy Gucio, jak również specjalnego streamu z twórcami gry.

Działania marketingowe wspierane są kampaniami reklamowymi na największych serwisach dystrybuujących klucze do mediów, jak Keymailer, Lurkit i Woovit. Przy promocji gry pracuje też agencja Evolve PR - gra dostępna jest w jej usłudze Terminals. Od początku miesiąca trwa aktywna kampania performance marketingu w kanałach social media. Przygotowano też atrakcyjne zestawy (bundle) DDS2 z innymi, znanymi grami. Dla fanów pierwszej części został przygotowany specjalny premierowy zestaw zachęcający do zakupu sequela.

Dalsze akcje promocyjne gry będą spięte z jej rozwojem, ogłoszonym w niedawno opublikowanej strategii spółki. DDS2 będzie prezentowany na dużych eventach jesiennych, takich jak Gamescom czy PAX.

“Planujemy w cyklu życia gry co najmniej 4 DLC, z których pierwszy przewidywany jest pod koniec bieżącego roku” - informował w zakomunikowanej strategii Mateusz Wcześniak, CEO Movie Games. “Do końca 2024 roku planowane są aktualizacje rozwijające grę i stale podnoszące jej jakość. Ich publikacje będą skorelowane z cyklicznymi wyprzedażami i uruchamianiem dostępnej na platformie Steam zwiększonej widoczności produktu, jak również działań marketingowych zwiększających widoczność” - dodaje.

Dodatkowo trwają prace nad kolejną aktualizacją do Drug Dealer Simulator, która powinna pojawić się w drugiej połowie tego roku. Dużym i znaczącym wydarzeniem dla marki DDS było też komunikowane już uzyskanie zgody na użycie w powstającym spin-offie serii DDSxNarcos wizerunku Pedro Pascala - jednego z najbardziej rozpoznawalnych aktorów wśród docelowych odbiorców gry.

Rozważane są produkcje kolejnych spin-offów bazujące zarówno na nowych, ciekawych lokacjach, jak również okresach historycznych, oraz współpraca z innymi popularnymi popkulturowymi partnerami.

“DDS2 powstawał w bliskiej współpracy z największymi fanami pierwszej części. Na naszym Discordzie zespół produkcyjny w zasadzie od początku prac nad grą omawiał i testował poszczególne rozwiązania ze specjalnie wybraną grupą ze społeczności. Dzięki temu mieliśmy pewność, że gra idzie w dobrym kierunku i spełnia oczekiwania jej największych fanów” - komentuje Mateusz Wcześniak. “Jestem niesamowicie dumny, że przygoda DDS, którą rozpoczęliśmy ponad 4 lata temu, z nikomu nieznanej niszowej produkcji wyniosła tę markę na bardzo wysoki poziom rozpoznawalności, który pozwolił nam na nawiązanie współpracy i partnerstw, o jakich wtedy nawet nie marzyliśmy” - dodaje.

W ramach prezentu dla graczy w tygodniu premierowym DDS2 zadebiutuje jako darmowy dodatek komiks stworzony przez jednego z najlepszych polskich scenarzystów komiksowych i jednocześnie art directora Movie Games - Tobiasza Piątkowskiego, z ilustracjami znanego komiksowego artysty Rafała Szłapy. 

Źródło: Spółka, #MOV

Zobacz także: Movie Games SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: